اخبار اقتصاد ایران

اتاق بازرگانی در بیش از ۴۰ مجمع مختلف عضو است | دوری از سیاست‌زدگی و نگاه به آینده اقتصاد کشور مهم است

قاسم رضاییان تصریح کرد: اتاق بازرگانی در بیش از ۴۰ مجمع مختلف عضویت دارد که این امر نشان دهنده اهمیت بالای مجلس بخش خصوصی در حوزه سیاست گذاری اقتصادی کشور است.

افق میهن جبار کچچینی نژاد نماینده شهرستان های رشت و خمام در شورای اسلامی در حاشیه بازدید از ساختمان در حال ساخت اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به اهداف اتاق بازرگانی در کوتاه مدت. میان مدت و بلندمدت گفت: اصلی ترین و مهمترین هدف در این دوره می خواهیم گیلان را به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کشور برسانیم.

قاسم رضاییان رئیس اتاق بازرگانی گیلان در آغاز جلسه با معرفی ساختار اتاق بازرگانی به نماینده مردم رشت گفت: اتاق بازرگانی در بیش از ۴۰ مجمع مختلف عضویت دارد نشان دهنده اهمیت پارلمان بخش خصوصی در حوزه سیاست گذاری اقتصادی کشور است. .

دوری از سیاست و نگاه به آینده اقتصاد کشور یکی از درخواست های رضاییان به عنوان رئیس مجلس بخش خصوصی استان از نمایندگان مردم در شورای اسلامی بود که در ادامه اظهار داشت: گیلان با توجه به شرایط خاص آن. استان همیشه به نمایندگان قوی در رأس دولت نیاز دارد. امیدواریم در دوره جدید این شرایط شاهد تغییر نگاه اقتصادی و برخورد با اقتصاد استان گیلان باشیم که ظرفیت های منحصر به فردی دارد.

رضاییان همچنین به اتاق بازرگانی به عنوان خانه منتخبان مردم مجلس اشاره کرد و گفت: با توجه به ارتباط بسیار نزدیک صنعتگران، کشاورزان، بازرگانان و معدنکاران استان با اتاق بازرگانی، انتظار می رود نمایندگان شورای اسلامی شهر نیز حضور یابند. از این مکان به عنوان یک خانه امن. برای دریافت مشاوره با توجه به شرایط میدانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا