ورزشی

اتفاق جالب برای ستاره مراکشی پرسپولیس در ایران

مسابقات لیگ برتر سافت بال ایران به روزهای حساس و سرنوشت ساز خود در نیم فصل نزدیک می شود.

البته تراکم بازی های نمایندگان ایران در رقابت های آسیایی و اردوها و مسابقات ملی باعث شده تا در حال حاضر برنامه مسابقات لیگ برتر ناقص باشد و تیم های استقلال، پرسپولیس، گلغر سیرجان و مس رفسنجان ۵ بازی انجام دهند. در فصل جدید و سایر تیم ها هر ۶ بازی را انجام داده اند. و قرار است از امروز (جمعه) در هفته هفتم مسابقات فعالیت خود را آغاز کند.

هدف بازیکنان علاوه بر تلاش برای دستیابی به موفقیت تیمی، شرکت در بزرگترین بازی های فصل و کسب جوایز فردی است. علاوه بر رقابت جذابی که در جدول برترین گلزنان و گلزنان و کلین شیت های فصل شکل گرفته است و به نظر می رسد در هفته های آینده جذابیت بیشتری پیدا کند، جذاب ترین رقابت جدول نیز می باشد. بدون شک بهترین بازیکن فصل شد. جایی که بازیکنان بر اساس امتیازات «متریک» با یکدیگر به رقابت می پردازند و جالب اینکه با وجود پیشتاز بودن تراکتور تا پایان هفته ششم، عنوان بهترین بازیکن در حال حاضر در اختیار ستاره مراکشی پرسپولیس است.

ایوب و رسالت سخت حفظ رهبری!

پرسپولیس در فصل جدید رقابت های باشگاهی همانطور که گفته شد در ۵ بازی از ۶ بازی به میدان رفت و توانست ۱۱ امتیاز کسب کند. ایوب آلمود ستاره مراکشی سرخ ها در فصل جدید رقابت های باشگاهی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست و ۶ بار برای این تیم در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا به میدان رفته است که ۴ بار از این تعداد حضور در قرمزها به میدان رفته است. تیم در لیگ برتر بوده است. العمولود که گل تساوی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی را در تبریز به ثمر رساند، طی ۴ بازی توانست به میانگین ۷.۳۹ برسد و در حال حاضر برترین بازیکن فصل است. البته با توجه به تعداد بازی های کم العمود نسبت به سایر ستاره های لیگ برتر، او در ادامه فصل کار سختی برای حفظ این جایگاه دارد.

اختلاف میلی متری ستاره مراکشی با کاپیتان سپاهان

محمد کریمی هافبک میانی طلای پوشان که بازوبند کاپیتانی تیم سپاهان را نیز بر بازو می بندد، در فصل جدید در ترکیب ثابت سپاهان حضور داشته و در تمامی رقابت های این تیم در لیگ برتر، پلی آف لیگ برتر به میدان رفته است. ليگ نخبگان آسيا و ليگ قهرمانان آسيا ۲. كريمي در ۶ بازي خود در تيم سپاهان در ليگ برتر ۲ گل به ثمر رسانده و يك بار هم به عنوان گلزن در تيم طلايي پوشان خوش درخشيده است. .

رقابت تنگاتنگ آلوز با هافبک گل گهر و مدافع ملوان!

علیرضا علیزاده، هافبک باتجربه گل گهر که در ۲ هفته ابتدایی فصل به دلیل محرومیت حضور نداشت، در ۳ بازی اخیر سیرجانی ها در لیگ بیست و چهارم در ترکیب ثابت این تیم حضور داشته و ۲۷۰ بازی کرده است. دقیقه علیزاده توانست میانگین امتیاز ۷.۳۵ را کسب کند و در حال حاضر سومین بازیکن برتر فصل است. او با وجود اینکه در شرایطی مشابه العمود قرار دارد، برای حفظ جایگاه خود به سختی می گذرد. ریکاردو آلوز، هافبک خلاق تراکتورسازی که در فصل جدید در هر ۶ بازی لیگ برتری این تیم به میدان رفته است، موفق به ثبت یک گل و دو پاس گل شده و با امتیاز ۷.۳۲ در رده چهارم جدول و میلاد قرار گرفته است. باقری، مدافع ملوان پس از انجام ۵ بازی و ثبت یک گل، توانست میانگین امتیاز ۷.۳۲ را کسب کند و با آلوز در رده چهارم بهترین بازیکنان فصل قرار گیرد.

ستاره پدیده ملوان و تراکتور در میان جمعیت

امید نورافکن، ستاره باتجربه ملوان که در اولین فصل حضورش در این تیم بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد و در هر ۶ بازی به میدان رفته است، با میانگین ۷.۳۱ در رده ششم جدول فصل قرار دارد و همتراز نورافکن است. هم تیمی او رضا قندی پور است. مهاجم ۱۸ ساله فوتبال ایران که در این فصل ۳ بار برای ملوان گلزنی کرده و در حال حاضر نامش با نورافکن در رده ششم قرار دارد. امیرحسین حسین زاده ستاره تراکتورسازی تا پایان هفته ششم با امتیاز ۷.۲۹ در رده هشتم جدول بهترین های فصل و میلاد محمدی با امتیاز ۷.۲۸ و موسی کولیبالی با امتیاز قرار دارند. از ۷.۲۴ در مکان های نهم و دهم قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا