خودرو

اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید


آنچه دیگران می خوانند:

شرکت اسنا با تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری تک کابین تعداد محصولات جدید در تهران را به ۹۵ دستگاه افزایش داد که این اتوبوس ها جزء قرارداد ۵۰۰ دستگاهی شرکت خودروسازی اسنا (یکی از شرکت های عضو گروه) می باشد. بهمن) در شهرداری تهران واقع شده است.

امید بی نظیر قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا در حاشیه تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری به شهر تهران گفت: اسنا از معدود تولیدکنندگان اتوبوس شهری است که در انجام به موقع تعهدات خود جدی است وی یادآور شد: تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس به دلیل مجوز حمل بوده و روند تحویل در هفته ها و ماه های آینده ادامه خواهد داشت.

بی نظیر در خصوص برنامه های این شرکت برای انعقاد قرارداد با سایر شهرها گفت: برای تامین و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با تعدادی از شهرداری های شهرهای بزرگ وارد مذاکره و تفاهم نامه و حتی قرارداد بسته ایم و همواره این کار را انجام داده ایم. موفق به انجام این کار شدیم.” تا به تعهدات خود به موقع عمل کنیم.

تبریز، اصفهان و تهران از جمله کلانشهرهایی هستند که به صورت قراردادی و بر اساس قرارداد اتوبوسرانی خدمات رسانی شدند. همچنین تفاهم نامه ها و مذاکراتی با کلان شهرها انجام داده ایم که امیدواریم به قراردادهای اجرایی تبدیل شود.

وی گفت: شرکت اسنا آماده تامین اتوبوس های ۱۲ متری تک کابین، اتوبوس های دو کابین BRT و اتوبوس های تک کابین برقی مورد نیاز شهرداری ها و رفع سریع نیازهای ضروری شهرداری ها است.

به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت اسنا، اتوبوس های ۱۲ متری از سال گذشته پس از تبریز به کلانشهر تهران تحویل داده شده است و این روند در شهرداری های اصفهان و تهران ادامه خواهد داشت. اتوبوس های بی آر تی اسنا در چند سال گذشته در حال خدمت رسانی به مردم تبریز، اصفهان و تهران بوده و شهروندان این شهرها با وجود سال ها استفاده و بهره برداری از آن راضی هستند.

بی نظیر در خصوص قرارداد این شرکت با شهرداری اصفهان گفت: قرارداد نسل جدید اتوبوس های بی آر تی دو کابین اسنا نیز با شهرداری اصفهان منعقد شده و تا پایان ادامه خواهد داشت. اردیبهشت بخشی از این قرارداد به شهرداری اصفهان واگذار می شود.

شرکت اسنا مدرن ترین و مجهزترین انواع اتوبوس های ۱۲ و ۱۸ متری را تولید می کند. محصولات این شرکت دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، امکانات ویژه معلولان و سالمندان و فناوری های پیشرفته ایمنی سرنشینان بوده و با تکیه بر توان مهندسین و کارگران ایرانی طراحی و ساخته شده است.

تمامی صندلی های این اتوبوس ها دارای پورت شارژ USB اختصاصی هستند و مسافران می توانند تا رسیدن به مقصد گوشی خود را شارژ کنند. یک سیستم شبیه ساز سه بعدی جامع نیز در اتوبوس ها برای اطمینان از ایمنی در جاده های شلوغ استفاده شد. ظاهر زیبای اتوبوس های اسنا و رنگ های مختلف، دکوراسیون شهر را زیبا کرده و توجه هموطنان را به خود جلب کرده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا