ورزشی

اجرای برنامه‌های ژاپن در فوتبال ایران

مهدی تاج درباره برنامه هایی که برای پیشرفت و توسعه فوتبال ایران انجام دادند، گفت: نقطه استاندارد آسیا ژاپن است و باید تلاش کنیم به سمت استانداردسازی برویم. ژاپن خیلی خوب عمل کرده است. ژاپن چشم انداز آماده کرده و با AFC قرارداد امضا کرده است.

وی در اظهار نظر جالبی گفت: از مسئولان فدراسیون ژاپن پرسیدم چه کار می کنند و حرف هایشان را یادداشت کردم. آنها در ماه جولای به AFC چشم انداز خواهند داد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران یادآور شد: یکی از اقدامات، انتخاب کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال است که مجید جلالی به این سمت انتخاب شد. جلالی این پژوهش را همزمان انجام می دهد. نزدیک به صد نفر در کمیته های مختلف کار می کنند و جلالی نیز کار خود را به خوبی آغاز کرده است. در فوتبال ما جزو بهترین های آسیا هستیم. در رده بندی فاصله چندانی با صدر نداریم. فیفا از نظر فوتبالی امتیاز می دهد اما از نظر زیرساختی با ژاپن فاصله داریم.

تاج ادامه داد: در پیشرفت و پیشرفت فوتبال ضعف جدی داشتیم. این قلب فدراسیون است. توسعه و پیشرفت فوتبال را تجسم می کند و گل ها را به کار تبدیل می کند. تا حدودی خوب پیش می رویم اما در اجرا مشکل داریم. ما بحث نقد را داریم و معتقدیم جایی که نقد نباشد احترام هم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا