ترندهای روز

اجق وجق ؛ سریال جدید رضا عطاران در نمایش خانگی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رضا عطاران در سریال اجاق واجاق به کارگردانی عادل تبریزی جلوی دوربین می رود.

رضا عطاران در سریال اجاق واجاق جلوی دوربین می رود. موفق ترین دفتر تولید فیلم در سال های اخیر حالا به شبکه نمایش خانگی رفته است. فیلم امیریان که پرفروش‌ترین فیلم‌های این سال‌ها را تولید کرده و سال گذشته فیلم «فسیل» را در اکران داشت و امسال نیز «تگزاس ۳» را بر اساس فیلمنامه نویسنده ثابت این دفتر اکران می‌کند. ، حمزه صالحی. او سریال «اجاق واجاق» را جلوی دوربین می برد. سریالی محصول نت فیلم.

عطاران و سریال نمایش خانگی

رضا عطاران اگرچه شهرت خود را با حضور در سریال های تلویزیونی به دست آورد، اما در سال های اخیر بیشتر از سریال ها در فیلم های سینمایی بازی کرده است. آخرین حضور عطاران در یک مجموعه تلویزیونی به سال ها قبل برمی گردد و در شبکه خانگی کم کار بوده است. بازی در فصل سوم سریال قلب یخی (۱۳۹۰)، حضور کوتاه در «نظرات یک بازیگر سینما» (۱۳۹۱) و «دفتر یادداشت» (۱۳۸۱) تمام کارنامه رضا عطاران در سریال شبکه نمایش خانگی که آخرین است. مهم ترین حضور عطاران در این عرصه «نوت بوک» است که واکنش های متفاوتی را در پی داشت و حالا باید دید عطاران در «اجاق واجاق» چه خواهد کرد.

امریان فیلم را ارائه می کند

موفقیت ابراهیم عامریان با کمدی های عامه پسندی گره خورده است که در برخی از آنها رضا عطاران نقش اصلی او را بازی می کرد. دفتری که از اواخر دهه نود با کمدی هایش گیشه را فتح کرد، حالا برای موفقیت در شبکه تلویزیونی خانگی وارد گود می شود. ابراهیم عامریان سریال خود را با حضور تعدادی از بازیگران ثابت کمدی های سینمایی خود می سازد که مهمترین آنها حمزه صالحی است. او نویسنده «فسیل» و «تگزاس ۳» است.

از «گیجگاه» تا «اجق واج»

عادل تبریزی که سال گذشته فیلم «گیجگاه» را روی اکران داشت، کارگردانی سریال «اجاق واجاق» را بر عهده خواهد داشت. اولین فیلمی است که بر اساس نوستالژی دهه هفتاد ساخته شده است. عادل تبریزی که دستیار کارگردانانی چون مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، حمید نعمت الله و رضا درمیشیان بوده و سابقه کارگردانی مستند، تله فیلم و سریال تلویزیونی را در کارنامه دارد، برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی سریال می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا