ورزشی

احتمال از دست رفتن شروع فصل برای طارمی

مهدی طارمی، بهترین گلزن اینتر در اردوی پیش فصل، به دلیل مصدومیت از ناحیه پای چپ، دیدار دوستانه با پیزا را از دست خواهد داد و حتی ممکن است اولین بازی تیمش در فصل جدید سری آ در تاریخ ۱۷ آگوست (۲۷ مرداد) را از دست بدهد. مرداد) نیز وجود ندارد. ضمن اینکه با توجه به دیر آمدن لائوتارو مارتینز از تعطیلات تابستانی، احتمال فیکس شدن طارمی مقابل جنوا بسیار زیاد بود.

بر اساس این گزارش؛ طبق اعلام رسمی باشگاه، مهدی طارمی که در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست، از ناحیه عضله دوسر ران پای چپ دچار کشیدگی شده است. بنابراین او بازی دوستانه با پیزا را از دست خواهد داد و همچنین با توجه به این نوع مصدومیت ممکن است به چند هفته درمان نیاز داشته باشد. در این صورت حضور مهدی طارمی در اولین دیدار اینتر در فصل جدید سری آ نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

گازتا سپس با انتشار بیانیه اینتر درباره مصدومیت مهدی طارمی نوشت: طارمی با زدن ۵ گل در ۳ بازی بهترین گلزن تیمش در دوران آماده سازی پیش فصل اینتر بود و اولین اینزاگی (سرمربی) بود. اینتر قبل از اولین بازی فصل با جنوا علاوه بر پیزا دو دیدار تدارکاتی دیگر با عربستان و چلسی برگزار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا