فرهنگ و هنر

احتمال اکرانِ «مصائب شیرین ۲» با بازی رضا داودنژاد :: ایران تحلیل

علیرضا داودنژاد از قول مدیران سازمان سینمایی برای نمایش فیلم اکران نشده رضا داودنژاد خبر داد.

به گزارش ایران تحلیل به نقل از جماران، «مصائب شیرین ۲» با بازی رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و محمدرضا داودنژاد در سال ۱۳۹۶ به کارگردانی علیرضا داودنژاد ساخته شد. و با اینکه درخواست حضور در جشنواره فیلم فجر را داده بود، یک سال بعد در جشنواره جهانی فجر رونمایی شد.

ایسنا نوشت؛ در همان سال ۲۰۱۸ این فیلم در حال آماده سازی برای اکران عمومی بود که محقق نشد و پس از آن به دلیل شیوع کرونا تا به امروز رنگ اکران را به خود ندیده است.

«مصاب شیرین ۲» در ادامه قسمت اول این فیلم داستان دختری را روایت می کند که برای تولد ۱۸ سالگی پدر و مادرش را به مکانی ناآشنا دعوت می کند. والدین برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می کنند. آنها در این سفر زندگی گذشته خود را مرور می کنند.

با درگذشت رضا داودنژاد نام این فیلم منتشر نشد و بار دیگر سرنوشت آن مورد توجه قرار گرفت و حالا پس از گذشت حدود دو ماه علیرضا داودنژاد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اشاره کرد که منتظر اکران این فیلم است. فیلم و قول کارگردانان و پخش کننده فیلم.

این فیلمساز نوشت: رئیس سازمان سینمایی، معاون سازمان و دوست شفیق رضا آقای علی سرتیپی مدتی بعد از رفتن ایشان قول دادند که آخرین فیلم رضا را که شاید بهترین بازی او باشد را اکران کنند و که «مصاب شیرین ۱» برای نسل های دهه اکران می شود، با این فیلم پنجاه و شصت خاطره ساخته شد تا آخرین خاطره سینمایی او برای دهه هشتاد و نود و دیگر طرفدارانش حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا