فناوری

احساس امنیت در تهران روبه افزایش است

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در اجرای طرح «ارتقای توان عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و افزایش ناوگان تیم های واکنش سریع و ضربتی پایتخت» که برگزار شد. پیش از ظهر امروز در مقر فرماندهی نیروی انتظامی. در تهران برگزار شد. وی با تشکر از فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با تلاش های صورت گرفته احساس امنیت در تهران بزرگ روز به روز بیشتر می شود. رو در رو در حال افزایش است و اقدامات موثری در مبارزه با سارقان و اراذل و اوباش انجام شده است که حتی در سطح کشور نیز موثر بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت چابکی و سرعت عمل ماموران پلیس، افزود: تلاش شبانه روزی پلیس تهران ما را بر آن داشت تا چابکی و سرعت عملیات یگان های تهران را بیش از پیش افزایش دهیم که یکی از مواردی است که راه ها.” چابکی داشتن موتورسیکلت است. که می تواند واحدهای ما را در زمان کمتر و سریعتر به هدف و مقصد و جغرافیای مورد نظر نزدیکتر کند.

فرمانده لطفا وی با بیان اینکه طرح های جدید در تهران بزرگ در حوزه انضباط شهری، برخورد هوشمند با سارقان حرفه ای و کنترل مجرمان از جمله نکاتی بود که باید چابکی را در تهران بزرگ افزایش داد، گفت: یکی از این ابزارها موتورسیکلت بود.

سردار رادان با بیان اینکه با تلاش و پیگیری فرمانده انتظامی تهران و کمک خیرین و حمایت آماد لطفا یک هزار دستگاه موتورسیکلت از امروز تهیه و به سازمان ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه شد، وی ادامه داد: روز به روز در تلاش هستیم تا تحرک نیروی انتظامی کشور و تجهیزات مورد نیاز یگان ها و افراد را افزایش دهیم. خدمتکار خانه توسعه و حرکت در مسیر هوش.

وی خطاب به فرماندهان، فرماندهان انتظامی و افسران انتظامی پایتخت گفت: انتظار ما این است که در پروژه های جدیدی که باید توسط شما انجام شود بسیار هوشمندانه، دقیق و مقتدرانه عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا