ترندهای روز

احسان علیخانی خیلی شیک، جایگزین سیامک انصاری شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

احسان علیخانی به تازگی فصل دوم رئالیتی شو «جوکر» خود را تولید کرده است که پخش آن به زودی از پلتفرم فیلمو آغاز می شود.

احسان علیخانی بسیار شیک پوش جایگزین سیامک انصاری شد

پیش از این خبر داده بودیم که او به جای سیامک انصاری اجرای این فصل را برعهده دارد و حالا فیلموشات، سایت رسمی فیلمو این خبر را تایید کرده و نوشته است: نقش احسان علیخانی در این فصل قویتر از فصل قبل است؛ هر دو. جلوی دوربین و پشت دوربین.»

علیخانی در فصل اول «جوکر» از واسطه گری در ساخت این مسابقه خودداری کرد. بعد از پذیرایی و مداحی خیالش راحت شد و نامش در تیتراژ قرار گرفت. از یک منظر می توان به شرایط علیخانی پی برد; او موقعیت ممتازی در برنامه نویسی دارد و نگرانی او در مورد اینکه آیا محصولات جدید خوب از آب در می آیند قابل درک است.

در این سال ها نام او به عنوان مغز متفکر در کنار برنامه های متعددی قرار گرفته که البته پرونده ای مانند «مهلا» به طور غیررسمی تکذیب شده است. اما گفته می شود مسابقه «صدا» حاصل ایده علیخانی است و او نقش بسزایی در تولید این نمایش بازی دارد.

در حال حاضر خبرهای خوبی درباره کیفیت بالای «جوکر ۲» به گوش می رسد. منتظریم تا نتیجه را ببینیم و البته قسمت هیجان انگیز ماجرا، اجرای علیخانی به جای انصاری است.

احسان علیخانی با «ماه عسل» در تلویزیون چهره شد. برنامه او پیشنهاد جدیدی برای لحظات قبل از افطار بود. اما بارها طعم سرزنش مدیران صداوسیما را چشید. او در تولید ویژه برنامه های نوروزی و یلدا موفق بود و آنچه خلق کرد الگویی برای برنامه های دیگر شد.

«دوران جدید» نقطه عطفی دیگر در کارنامه علیخانی است که موفقیت آن ثابت کرد این مجری و برنامه ساز تنها در قالب خاصی استعداد ندارد. همانطور که اکنون در رسانه ای خارج از تلویزیون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا