اخبار اقتصاد ایران

احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی صادر می‌شود

جزئیات جدید تناسب حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی اعلام شد که بر اساس تصمیم سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان به زودی احکام تناسبی صادر خواهد شد.

افق میهن، نشست مشترک میرهاشم موسوی; مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس، اعضای هیات مدیره و بازرسان مرکز عالی کشور برگزار شد.

در این جلسه رئیس، اعضای هیات مدیره و بازرسان مرکز عالی پس از بحث و تبادل نظر با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، با صدور احکام تناسب بر اساس مفاد بند ۱ قانون ۷ موافقت کردند. طرح توسعه هم برای سایر سطوح و هم برای حداقل بازنشستگان تامین اجتماعی. .

در این جلسه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام آمادگی برای موضوع تناسب، گفت: با مشارکت و همفکری نمایندگان مرکز عالی کشور و سازمان تامین اجتماعی، احکام تناسبی برای بازنشستگان صادر می شود. سایر سطوح و جامعه حداقل دستمزد و سازمان بر اساس طرح دو فوریتی دولت به مجلس برنامه تناسب هفتم برای حداقل حقوق بگیران و سایر سطوح اعمال خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به اجرای تناسب برنامه هفتم توسعه به منظور واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به سایر سطوح و حداقل حقوق بگیران که در تیرماه انجام شد و در نهایت پس از صدور احکام تناسب، ۴۰ درصد باقیمانده تناسب در سال اول برنامه هفتم توسعه به بازنشستگان مشمول این طرح است.

در این جلسه مقرر شد به زودی احکام تناسب صادر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا