اقتصاد جهان

احیای پرونده شکایت علیه بزرگ ترین صرافی رمزارز جهان

یک دادگاه استیناف فدرال ایالات متحده روز جمعه شکایت سرمایه گذارانی را که بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، را به نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده متهم کرده بود، بازگشایی کرد.

دومین دادگاه استیناف ناحیه ای ایالات متحده در منهتن در حکمی توسط هیئتی متشکل از سه قاضی گفت که سرمایه گذاران در دعوای دسته جمعی ارجاع شده به دادگاه “به درستی” استدلال کرده اند که قوانین داخلی ایالات متحده در مورد اوراق بهادار در مورد توکن های ارزهای دیجیتال در ایالات متحده اعمال می شود. ایالت ها پس از پرداخت غیرقابل برگشت هستند.

قاضی منطقه، آلیسون ناتان، گفت که استفاده بایننس از سرورهای رایانه داخلی آمازون برای میزبانی پلتفرم خود، این نتیجه را تضمین می کند، زیرا بایننس “به طرز بدنامی قابلیت اعمال مقررات اوراق بهادار کشورهای دیگر را رد می کند.”

دادگاه استیناف همچنین حکم داد که سرمایه گذاران می توانند برای خریدهای انجام شده ظرف یک سال پس از طرح دعوی ادعای خود را مطرح کنند.

حکم روز جمعه حکم مارس ۲۰۲۲ توسط قاضی منطقه ای ایالات متحده اندرو کارتر در منهتن را لغو کرد و پرونده را به او بازگرداند.

این درخواست شامل سرمایه‌گذارانی می‌شود که از سال ۲۰۱۷ هفت توکن ELF، EOS، FUN، ICX، OMG، QSP و TRX را از طریق صرافی Binance خریداری کرده‌اند و به سرعت ارزش خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا