فرهنگ و هنر

اخاذی کارگردان قلابی از زنانِ متقاضی بازیگری! :: ایران تحلیل

رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان کارگردان سینما، زنان را به تست بازیگری دعوت می کرد و در پوشش آنها را مورد آزار و اذیت و زورگیری قرار می داد، خبر داد.

به گزارش ایران تحلیل، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش چند زن با مراجعه به پلیس فتای پایتخت اعلام کردند که فردی ناشناس که خود را کارگردان سینما معرفی کرده، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس تهدید به انتشار تصاویر خصوصی آنها کرده است. در فضای مجازی به طوری که این موضوع زندگی شخصی و خانوادگی آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به اظهارات شکات در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی گفت: شکات در ادامه اظهارات خود گفت که برای شرکت در تست بازیگری به دفتر سینمایی که در اینترنت دیده بود مراجعه کرده و پس از حضور در آن دفتر فردی خود را به عنوان کارگردان فیلم او آنها را به بهانه انجام تست های بازیگری مورد آزار و اذیت قرار داد و با فیلمبرداری آنها را تهدید کرد که در صورت عدم تحقق خواسته هایش، تصاویر خصوصی آنها را در صفحات مستهجن بارگذاری خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه متهم به منظور گمراهی پلیس به صورت روزانه هویت و محل دفتر خود را تغییر می داد، گفت: کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی و اقدامات گسترده سایبری هویت متهم را شناسایی کردند. در فضای مجازی و پس از تشریفات قضایی، مجرم در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ در حالی که قصد آزار دختر دیگری را داشت، دستگیر و به همراه مدارک دیجیتالی به پلیس فتا منتقل شد.

معظمی گودرزی گفت: این مجرم پس از حضور در پلیس فتا مورد بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد که آگهی تست بازیگری در یک فیلم سینمایی را منتشر کرده و تنها از زنان جوان دعوت کرده است. این فرد که با ترفندهای مختلف اقدامات غیراخلاقی خود را انجام داده بود، در نهایت با عکس برداری از زنان، آنها را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و اخاذی از آنها کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد گفت: متهم دستگیر و برای ادامه رسیدگی به این جنایت روانه دادسرا شد و تحقیقات تکمیلی پلیسی نیز در این زمینه ادامه دارد. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا