اخبار بورس

اخباری مهم بورس فردا اول بهمن

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز می کند، در حالی که این خبر ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- افزایش سرمایه ذوب به کدال رسید! افزایش سرمایه ۹۷۳ درصدی از دفتر تجدید ارزیابی زمین ذوب
۲- در هفته منتهی به ۲۷ ام دی ماه، نرخ سود بین بانکی ۲۳.۴۹ درصد افزایش ۰.۰۸ درصد اعلام شد.
۳- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند: واردات انواع کامیون، تراکتور، وانت، مینی بوس و اتوبوس تا ۵ سال فعالیت (نو و کارکرده) با پلاک منطقه آزاد اروند از طریق گمرک این منطقه عملیاتی شد.
۴۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ خودرو دنا پلاس تا ۱۰ روز آینده به بازار عرضه می شود. معاون دادستان کل کشور و رئیس کل نیروی انتظامی در بازدید از پارکینگ یک شرکت خودروسازی دستور تحویل ۱۱ هزار خودرو ظرف ۱۰ روز آینده را صادر کرد.
۵- زاگرس مطابق با اجرای مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده در سازمان بورس و اوراق بهادار، درخواست رفع بخشی از محدودیت گاز خوراک ارائه شده توسط شرکت ملی گاز ایران را ارسال می کند. و همچنین انجام تعمیرات منظم در واحد تولیدی دوم شرکت پتروشیمی زاگرس به تدریج وارد مرحله تولید شد.
۶ – در پایان معاملات فردا یکشنبه نمادهای شتر، کنور و حقار آنها برای برگزاری جلسه در روز سه شنبه متوقف شده اند.
۷- “فنفر” نتیجه یک مناقصه را گفت: شرکت توسعه فناوری توسون برنده مناقصه محدود ۲۰۰۰۰ دستگاه آسان پرداخت (POS) شد.
۸- افزایش سرمایه در پکرمن: گزارش توجیهی هیئت مدیره جهت پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۵۲۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۵,۰۵۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا