اخبار بورس

اخبار بورس فردا ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس اوراق بهادار از فردا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ آغاز به کار می کند و این خبر ممکن است برای سهامداران اهمیت داشته باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- جلسات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ برای بررسی جزییات قسمت اول لایحه بودجه از روز دوشنبه هفته جاری و پس از پایان مهلت پنج روزه کمیسیون ها برای رسیدگی به پیشنهادات نمایندگان آغاز می شود.
۲- عرضه اولیه سهام شرکت نخاریسی و نساجی خراسان خراسان در دومین بازار فرابورس ایران با نماد بورس: نخاریس ۱ فردا دوشنبه ۱۱. دی ماه
۳- معاون سازمان برنامه و بودجه: درخواست تخصیص ارز براساس اولویت ها است و با وجود اینکه دولت معتقد است واردات خودرو در دستور کار است، قطعا واردات خودرو در اولویت نیست.
۴- افزایش سرمایه کباده ثبت شد: میزان افزایش سرمایه: ۵۰ درصد.
۵- تورم ماهانه خانوارها در آذرماه ۲.۹ درصد بوده است. حداکثر نرخ سود بانکی ۱.۸ درصد: حفظ ریال در شرایط فعلی فقط ضرر برای مردم داشته است!
۶- کشف ذخایر قابل توجه طلا در کردستان: با اجرای دقیق فعالیت های زمین شناسی، اکتشاف و ژئوفیزیک هوایی در استان کردستان، ذخایر قابل توجهی از منابع معدنی جدید کشف کردیم که در آینده نزدیک معرفی خواهند شد.
۷- گام عملیاتی دیگر در جهت تمدید: پیشنهاد سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر اصلاح استاندارد حسابداری ۱۵ تصویب شد.
۸- افزایش سرمایه “دکوتسار”: هیات مدیره شرکت داروسازی کوتسار افزایش سرمایه این شرکت را به میزان ۵۳ درصد از محل سود انباشته تصویب کرد.
۹- خرید سهام “وامشان”: شرکت سرمایه گذاری فنی و مهندسی مشانیر از تملک ۴.۶ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری لقمان خبر داد.
۱۰- واقعی ها بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از بازار خارج کردند. عمده این پول ها از گروه های بانکی، خودروسازان، قطعه سازان، مواد شیمیایی و نمادها تامین می شود که تمهرک، وغدیر، ذوب، ملت، خساپا، فملی، خودرو و شگویا باقی ماندند که بیشترین حمایت حقوقدانان را داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا