اخبار بورس

اخبار بورس فردا ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس اوراق بهادار از فردا سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ آغاز به کار می‌کند که ممکن است این اخبار برای سهامداران حائز اهمیت باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- دفتر مجلس روز سه شنبه (۱۲) طی نامه ای خطاب به وزیر صمت نوشت دی ماه) با وی تماس گرفت تا به سوالات جلال رشیدی کوچی و تعدادی دیگر از نمایندگان پاسخ دهد. / به نظر می رسد تمرکز اصلی صنعت خودروسازی کشور روی مسائل و مهمتر از آن واردات خودرو باشد.
۲- افزایش سرمایه وامید در آستانه ارزیابی مجدد است: گروه مدیریت سرمایه گذاری امید اعلام کرد که طرح افزایش سرمایه شرکت از ۹۶,۹۷۹,۷۴۲ میلیون ریال به ۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال رد شده است و اعضای هیئت مدیره اکثرا مدیران این برنامه افزایش سرمایه جدید از محل تجدید ارزیابی دارایی های موجود و مطالبات سهامداران را تصویب کردند.
۳- بررسی قیمت خودرو در شورای رقابت: شورای رقابت، فردا ۱۲ دی دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را بررسی می کند.
۴- در ۹ ماهه امسال صادرات گندله با ۱۰۱ درصد افزایش به بیش از ۷.۲ میلیون تن و صادرات کنسانتره با افزایش ۸۷۵ درصدی به بیش از ۵.۱ میلیون تن رسید.
۵- بررسی آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که مجموع صادرات فولاد (محصولات واسطه ای فولادی و محصولات فولادی) در ۹ ماهه امسال ۸ میلیون و ۱۹۷ هزار تن بوده که ۷ درصد افزایش داشته است. نسبت به مدت مشابه سال گذشته.
۶- سه شمال و واگذاری ۱۰۸۴۳۷۵۳۶ سهم به نمایندگی ۲.۷۱ درصد از سهام شرکت سیمان قاین (سهام عادی) به صورت یکجا و نقد از طریق بورس اوراق بهادار تهران.
۷- کنعانی: دارایی های آزاد شده ایران واگذار شده و یا امکان استفاده از این دارایی ها وجود دارد
۸- پیشنهاد هیأت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت دلیجان طلایی شکه پارس: درصد افزایش سرمایه: ۱۶ درصد.
۹- استقلال و پرسپولیس خریدار دارند/تاریخ عرضه سهام: ۲۶ دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا