اخبار بورس

اخبار بورس فردا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس از فردا ۳۰ اسفند ۱۴۰۲ آغاز به کار می کند و این خبر ممکن است برای سهامداران اهمیت داشته باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱ درصد سهام پرسپولیس واگذار شد عادل ۸۰ درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر برای رد دیون و سایر امور دولتی واگذار می شود. کارکرد.
۲- ششمین جلسه حراج سکه طلا روز سه شنبه برگزار می شود.
۳- اصلاح طرح افزایش سرمایه از سود ترازنامه و سهم نقدی سهامداران، این صرفاً افزایش سرمایه از سود ترازنامه ۴۵۰ درصدی و به تعویق افتادن سهم نقدی سهامداران به آینده است.
۴- قرعه کشی اوراق لیزینگ شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا (سهام عمومی) / تاریخ اشتراک: از سه شنبه ۳۱ اسفند ماه به مدت ۳ روز کاری
۵- افزایش نرخ بهره و دریای خزر: گفتنی است قیمت فروش محصولات در حوزه نمایندگی ۱۵ درصد افزایش یافت. گفتنی است کل درآمد با احتساب میزان فروش مجموعه نیسان اکسل محاسبه شده است.
۶- افزایش تعرفه در «خریخت»: شرکت صنایع ریخته گری ایران از افزایش ۶.۸ درصدی میانگین نرخ فروش محصولات ایدم خبر داد.
۷- خزامیه پایتخت را به ثبت رساند: افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۵,۶۷۳,۰۹۰ میلیون ریال به مبلغ ۳۶,۶۵۱,۴۴۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۱۰۹۷۸۳۵۰ میلیون ریال میلیون ریال و از محل وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال. ) در شرکت های مرجع به ثبت رسیدند.
۸- افزایش سرمایه شتر: افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۳۹۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از مبلغ ذخیره ۱۱۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال. ). ) در سال ۱۴۰۲ ۲۰/۱۲ در مرجع ثبت تجارت به ثبت رسید.
۹- در پایان معاملات فردا نمادها دکیمی، ولپارس، زفکا، هپترو، تاعماتا و بسویچ آنها برای برگزاری جلسه در روز پنجشنبه متوقف شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا