اخبار بورس

اخبار بورس فردا ۹ دی ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس اوراق بهادار از فردا شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ آغاز به کار می کند که ممکن است این اخبار برای سهامداران اهمیت داشته باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: پنج شرکت جدید به زودی وارد بورس می شوند. هلدینگ بزرگ پتروشیمی تا پایان سال و در بخش فلزات، یکی از شرکت های بزرگ وارد بورس می شود.
۲- مرجع نظارتی رسما افزایش حدود ۳۰ درصدی تعرفه اینترنت اپراتور ارتباطات اعلام کرد.
۳- بر اساس اعلام شرکت بورس ایران، بآنک سپه در نظر دارد ۵۶.۷۴ درصد سهام شرکت توسعه نیروگاه جهرم را در اختیار داشته باشد به قیمت هر سهم ۸۱۹۴ ریال در روز سه شنبه ۱۰ بهمن برای تحویل ماه به صورت عمده
۴- به گفته شرکت بورس ایران، این سازمان در حال بررسی خصوصی سازی است ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس اموال وزارت ورزش و جوانان به قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو در روز فروش مشروط بر اینکه کمتر از ۳۹۴۶ ریال نباشد روز سه شنبه ۲۶ دی برای تحویل ماه به صورت عمده
۵- دنبال کردن مجتمع کشاورزی، صنعتی، دامپروری و طیور در دشت خرمدره وی گفت: پس از تصویب هیئت مدیره، قصد دارد روزانه تا ۴۵ تن شیر خام را به شرکت لبنیات پاستوریزه پاک بفروشد.
۶- رشد پنج درصدی صادرات مس در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲/ دبیر انجمن مس گفت: بر اساس آمارهای منتشر شده از ابتدای امسال تاکنون ارزش محصولات صادراتی به یک و نیم میلیارد دلار رسیده که نشان دهنده رشد پنج درصدی نسبت به سال گذشته است. سال قبل
۷- با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده بانک ملتافزایش سرمایه این بانک بزرگ بورسی به میزان ۳۵۷ میلیارد ریالبه تصویب سهامداران رسید تا بیشترین افزایش سرمایه در تاریخ بازار سرمایه از نظر محل سود انباشته و مبلغ به نام بانک ملت ثبت شود.
۸- شرکت سایپا این شرکت در ۹ ماه منتهی به آذرماه حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان از فروش محصولات خود درآمد داشته است که ۸ هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان آن در آذرماه به فروش رسیده است. فروش دسامبر نسبت به دسامبر ۱۴۰۱ رشد ۳۷ درصدی را ثبت کرد.
۹- وزیر صمت: لغو قیمت گذاری اجباری خودرو به زودی در راه است
۱۰- ببر اساس گزارش جدید مرکز آمار در آذر ماه شاخص بهای مصرف کننده خانوارهای کشور به ۲۱۷ رسید که نسبت به ماه قبل ۲.۹ درصد، نسبت به ماه مشابه سال قبل ۴۰.۲ درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴.۴ درصد افزایش داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا