اخبار بورس

اخبار مهم بورس امروز شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس از فردا شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز به کار می کند که ممکن است این اخبار برای سهامداران اهمیت داشته باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی وی گفت: بر اساس برنامه هفتم توسعه مجتمع پتروشیمی کسانی که می خواهند از پنج درصد تخفیف خوراک بهره مند شوند باید ۴۰ درصد از درآمد خود را به توسعه صنعت پتروشیمی اختصاص دهند.
۲- در جلسه ای با حضور مدیر نظارت بر سهام سازمان بورس و اوراق بهادار، دبیر مرکز موسسات سرمایه گذاری ایران و تعدادی از فعالان فعال بورس. فعالیت بازارسازان در بورس اوراق بهادار تهران و بازارهای خارج از بورس تشخیص داده شد.
۳- بانک تجارت تصمیم به فروش فولاد دارد: بانک تجارت ۱.۸۴ درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را به فروش رساند.
۴- فروش سهام بانک تجارت:بانک تجارت اعلام کرد ۹.۹۹ درصد از سهام این بانک متعلق به صندوق ویژه تجارت ایرانیان اعتماد را واگذار می کند.
۵- برای کل بازار مهم است: در تعداد قابل توجهی از قراردادها نرخ سود بالای ۳۲ درصد بود!
۶- شیران به مجمع عمومی می رود: مجمع عمومی عادی این شرکت روز دوشنبه مورخ ۷/۱۲/۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح تشکیل می گردد.
۷- مجمع عمومی فوق العاده هخشتی جلسه ای که قرار بود روز یکشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۲ تشکیل شود، در آن تاریخ تشکیل نمی شود و تصمیم گیری در مورد دستور جلسه به جلسات بعدی موکول شده است.
۸-Sپیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده برای افزایش سرمایه شرکت گروه صنعت پمپاژ ایران/ درصد افزایش سرمایه: ۲۰۰ درصد
۹- پذیره نویسی اوراق مشارکت صنایع خودروسازی ایلیا (سهام ویژه): تاریخ اشتراک: از شنبه ۲۸ اسفند ماه به مدت ۳ روز کاری با نماد معاملاتی ایلیا
۱۰- اولین نسخه دیگر در حال آماده سازی است: عرضه شرکت باتری سازی بارنا (سهام عام) در بازار دوم بورس ایران با نماد معاملاتی خبرنا
۱۱- در پایان معاملات نمادهای بعیق، غفارس، آوپارس، غزهر، پردیس، خکار، کمنگان، سربیل، کهرم و آوپارس فردا شنبه به دلیل برگزاری مجمع عمومی در روز دوشنبه متوقف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا