اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا دوشنبه ۲۰ آذر

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس از فردا دوشنبه ۳۰ آذر آغاز به کار می کند و این خبر ممکن است برای سهامداران حائز اهمیت باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- تعداد ۱۳.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۵۶.۷۴ درصد (پنجاه و شش و هفتاد و چهار صدم درصد) سهام کنترلی شرکت توسعه نیروگاه جهرم (سهام عادی) در نماد معاملاتی (باجهرم ۴) به صورت عمده و نقدی است. یا بر خلاف شرایط قیمت پایه هر سهم به ارزش ۹۴۹۱ ریال در زمان گشایش نماد اصلی در روز چهارشنبه ۲۹/۰۹/۱۴۰۲ از طریق بازار فرابورس ایران عرضه می شود.
۲- مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری مغان اعلام کرد: به زودی ۱۰ درصد سهام مجتمع تولیدی کشاورزی و دامپروری مغان در بورس عرضه می شود و این شرکت رسما وارد بورس می شود.
۳- یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی گفت: بعید است کل صادرات محصولات پتروشیمی ایران که مربوط به صادرات اوره، متانول، پلیمرها و آروماتیک است در سال جاری به ۱۲ میلیارد دلار برسد. نسبت به سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.
۴- بانک مرکزی در آخرین به روز رسانی آمار بازار بین بانکی نرخ سود بین بانکی را ۲۳.۴۳ درصد اعلام کرد. لازم به ذکر است این نرخ نسبت به هفته قبل ۰.۱۱ واحد درصد کاهش داشت.
۵- تجدید ارزیابی دارایی های شرکت های بورسی مشمول مالیات نمی باشد
۶- سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از فردا دوشنبه تا چهارشنبه تخصیص خودرو از محل تحویل محصولات جدید یا ظرفیت های خالی موجود برخی خودروسازان را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا