اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا دوشنبه ۲۰ فروردین

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ماه کار خود را آغاز خواهد کرد در حالی که این خبر ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- مجمع عمومی عادی این شرکت در روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۱/۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح تشکیل می گردد.

۲- شپنا مجوز راه اندازی پالایشگاه ۱۲۰ هزار بشکه ای در منطقه صنعتی مصوب بندرعباس را دریافت کرد.

۳- هریل سرمایه را ثبت کرد: بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴.۷۶۶.۸۷۵ میلیون ریال به ۵.۰۷۰.۰۰۰ میلیون ریال در اداره ثبت بازرگانی به ثبت رسید.

۴- راه اندازی اولین خزانه طلای غیربانکی در بازار سرمایه: اولین خزانه طلای غیربانکی در بازار سرمایه کار خود را آغاز کرد به طوری که میزان موجودی طلا در خزانه های بورس کالا از ۶ تن گذشت.

۵- طبق اعلام شرکت بورس اوراق بهادار تهران، صندوق سرمایه گذاری توسعه سرمایه نیکی قابل معامله در اوراق با درآمد ثابت با نماد «نیک گستر» به فهرست قیمت بازار صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران اضافه شد.

۶- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: در جلسه امروز گزارش تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی به تصویب رسید.

۷- توضیح بانک ملت در خصوص تشخیص سود حاصل از افزایش نرخ ارز: این سود به هیچ وجه قابل تقسیم نیست و می تواند مستقیماً در افزایش سرمایه لحاظ شود.

۸- فردا جلسه مهم شورای عالی بورس به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل می شود. این جلسه مصادف با پایان دوره قانونی ریاست جمهوری مجید عشقی است

۹- شناسایی ۱۶۰۰۰ میلیارد ریال سود ارزی در سامان

۱۰- فرزین: نرخ سود بازار غیررسمی زودگذر است و به زودی کاهش می یابد!

۱۱- رئیس کل بانک مرکزی: امسال همان ارز را برای کالاهای اساسی با نرخ ۲۸۵۰۰ تومان ارائه می کنیم.

منبع: ایران تحلیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا