اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا شنبه ۱۲ اسفند

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس از فردا شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز به کار می کند که ممکن است این اخبار برای سهامداران اهمیت داشته باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- توقف نماد معاملاتی ششم بر اساس تبصره ۱ حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
۲- درصد افزایش سرمایه فیزیکی به ۱۵۷ درصد تغییر کرد.
۳- نرخ سود بین بانکی با کاهش ۰.۰۲ درصدی به ۲۳.۵۸ درصد رسید.
۴- تولید در پتروشیمی شیراز متوقف شد. تولید پتروشیمی شیراز به دلیل محدودیت گاز متوقف شد.
۵- تورم نقطه به نقطه شاخص بهای تولیدکننده با کاهش ۱۴.۴ واحد درصدی از ۴۲.۴ درصد در اسفند ۱۳۰۰ به ۲۸ درصد در بهمن رسید.
۶- مجمع عمومی شهبرن:مجمع عمومی عادی این شرکت روز یکشنبه مورخ ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح جهت تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه تشکیل می شود.
۷- مهم برای خودرو و بازار: ایران خودرو نامه ای مهم و مفصل با راهکارهایی برای خروج از شمول ماده ۱۴۱ ارائه کرده است. این نامه موضوع تجدید ارزیابی و قیمت گذاری اجباری را برجسته می کند که نشان دهنده یک رویداد مهم برای این دو خودروساز و بازار است.
۸- بانک مرکزی پس از چند هفته بالاخره ۸ درصد از وام ها را به سیستم بانکی تزریق کرد.
۹- افزایش سرمایه پاکویر: پیشنهاد هیأت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت تایر کویر/ درصد افزایش سرمایه: ۱۰۹.
۱۰- سخنگوی دولت گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران عوارض صادراتی کالاهای خام و نیمه خام عددی که قبلا در قانون بودجه تعیین شده بود تغییر کرده و این عدد کاهش یافته است
۱۱- در پایان معاملات فردا شنبه نمادهای سجام، فواژ و سامارا به دلیل برگزاری روز دوشنبه چهاردهم برگزار می شود. اسفند متوقف شد شما خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا