اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۱۱ بهمن

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز می کند، در حالی که این خبر ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- افزایش سرمایه ۳۵۷۷۰ درصدی سفر از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
۲- فرابورس از پذیره نویسی سهام ریل سیر کوثر خبر داد: بر اساس اعلام شرکت ایرانی فرابورس، پذیره نویسی سهام ریل سیر کوثر از روز شنبه ۱۴ شنبه آغاز شد. بهمن ابتدای ماه و ۳ روز کاری به طول می انجامد.
۳- شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اعلام کرد پیرو نامه قبلی این شرکت مبنی بر توقف تولید یکی از خطوط تولید آهن (آهن اسفنجی)، خط تولید آهن (آهن اسفنجی) از تاریخ ۱۱/۱۱/۱۳۰۲ آغاز به کار خواهد کرد. .
۴- خاندوزی درباره جلسات سرمایه گذاری استانی گفت: با تصویب شورای عالی بورس در نهایت مقرر شد علاوه بر احراز صلاحیت و انتخاب افراد متخصص، امکان مشارکت واقعی مردم در انتخاب را نیز فراهم کنیم. مدیران شرکت های استانی
۵- تا یکی دو ماه آینده مجمع سهام عدالت در استان های زنجان و خراسان شمالی برگزار می شود و در ماه های بعد به استان های دیگر سفر خواهیم کرد.
۶- اعضای جدید سهام شناسایی و ۴۷۰۰۰۰۰ نفر پذیرش شدند. عرضه سهام به غیرعضو مستلزم برخورد قانونی است که نیاز به تصویب هیات وزیران دارد.
۷- رهبر انقلاب: جلوی رشد نقدینگی گرفته شود
۸- افزایش سرمایه کهافز به میزان ۹۷ درصد از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
۹- فردا ۱۱ بهمن همچنین ۲۰۰ دستگاه وانت تک کابین نیز در سالن خودرو بورس عرضه می شود.
۱۰- متوسط ​​نرخ سود اسناد خزانه به ۳۱ درصد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا