اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ کدامند؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس اوراق بهادار از فردا شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز به کار می کند که ممکن است این اخبار برای سهامداران اهمیت داشته باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- پارسان واگذاری یک میلیون و ۷۵۸ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۸۳۵ سهم از سهام شرکت نفت و گاز پارسیان متعلق به صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح به شرکت سرمایه گذاری پارس مهرگان تفتیم.
۲- افزایش سرمایه بنیرو به میزان ۴۹ درصد از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
۳- شورای رقابت تعیین قیمت را به «صمت» مأمور کرد.
۴- پیشنهاد هیأت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان/ درصد افزایش سرمایه: ۱۷۰۰ درصد.
۵- و: موافقت هیأت پذیرش ارز با پذیرش مشروط شرکت سرمایه گذاری ساختمانی نوین (سهام عام) در بازار دوم ارز ایران طبق جلسه ۱۰/۰۵/۱۴۰۲.
۶- افزایش قیمت «غمهره»: شرکت گروه تولیدی مهرام از افزایش قیمت یک گروه کالایی خبر داد.
۷- «فن‌فار» صادرات خواهد کرد: شرکت توسعه توسون فن‌فر با وجود اینکه برنده مناقصه «تولید و فروش ۱۰۰۰ دستگاه کارت‌خوان هوشمند» (از طریق شریک تجاری) شده است، اولین صادرکننده در بازار خاورمیانه نیز بوده است. شرق موفق به انعقاد قرارداد صادرات محصولات دانش بنیان خود شده است.
۸- هیئت مدیره شرکت تامین سرمایه بانک ملت با افزایش ۳۰ درصدی سرمایه این شرکت موافقت کرده است.
۹- مدیر کل صنعت خودرو وزارت امنیت: در حال حاضر سفارش واردات ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو ثبت شده است.
۱۰- پیشنهاد هیأت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت خمیرمایه رضوی/ درصد افزایش سرمایه: ۱۰۰۰ درصد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا