اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس اوراق بهادار از فردا چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز به کار می کند که ممکن است این اخبار برای سهامداران حائز اهمیت باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- سیاست جدید بازار خودرو اعلام شد: بر اساس این سیاست، مبنای تعیین قیمت خودرو بر اساس ضوابط قیمت مصوب کمیته تعیین و تثبیت قیمت است که توسط سازمان حمایت محاسبه و به سازمان حمایت اعلام می شود. وزارت امنیت
۲- مرکز آمار ایران: در آذرماه امسال تورم ماهانه املاک ۴.۴ درصد، تورم نقطه به نقطه ۱۱.۲ درصد و تورم سالانه املاک در تهران ۰.۶ درصد کاهش یافت.
۳- افزایش سرمایه شسینا به میزان ۱۰% از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
۴- طبق اطلاعیه جدید بورس کالا تا اطلاع ثانوی فقط شرکت های تولید کننده و عرضه کننده ورق فولادی مجاز به خرید اسلب در تالار معاملات بورس کالا هستند.
۵- بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال، نماد معاملاتی (مادیرا ۱) حداکثر تا تاریخ ۱۱/۴/۱۳۰۲ به منظور احراز وضعیت اطلاعاتی ناشر متوقف شده است.
۶- حجم پایه نماد معاملاتی (خفناور ۱) از روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۱۰/۱۳۰۲ بر اساس مقادیر مربوط به فرمول حجم مبنا در جدول مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد.
۷- افزایش سرمایه فخاس به میزان ۱۹۵ درصد از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
۸- سهام «تپسی» به صورت عمده عرضه می شود/ طبق اعلام شرکت بورس ایران فربور، ۲.۹۵ درصد از سهام شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در نماد تپسی روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در مقادیر زیاد موجود است.
۹- تعلیق بخشی از فعالیت در “کنور”: شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور از توقف بخشی از فعالیت این شرکت از تاریخ ۱۰/۰۸/۱۴۰۲ لغایت ۱۴/۱۱/۱۴۰۲ خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا