اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۲۳ اسفندماه

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس اوراق بهادار از فردا چهارشنبه ۲۳/۳/۱۴۰۲ آغاز به کار می کند که ممکن است این اخبار برای سهامداران اهمیت داشته باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- مجمع عمومی عادی سالیانه «الکت» با حضور ۹۱.۰۵ درصد سهامداران تشکیل شد. در این مجمع ۹۰ درصد سود شرکت تقسیم شد که به ازای هر سهم ۳۵۰۰ ریال می باشد. سود حاصل از این نماد فردا به سهامداران واریز می شود.
۲- صندوق توسعه بازار سرمایه و مدیر جدید: «رامین ابوالفضلی» به عنوان مدیرعامل صندوق توسعه بازار سرمایه منصوب شد.
۳- انعقاد قرارداد بین «واسخ» و سازمان منطقه آزاد کیش: شرکت سرمایه گذاری ساختمانی ایران از انعقاد قرارداد بین این شرکت و سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد.
۴- «سکارما» جلسه را لغو کرد: گروه صنایع سیمان کرمان اعلام کرد مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت لغو و جلسات بعدی به تعویق خواهد افتاد.
۵- «نبروج» تمدید شد: هیئت مدیره کارخانه نساجی بروجرد افزایش سرمایه ۱۹۴۷ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را تصویب کرد.
۶- «وبانک» واگذاری «شرک»: شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از واگذاری ۵۱.۳۲ درصدی سهام پتروشیمی شازند به صورت نقدی از طریق بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.
۷- آمریکا تحریم های مرتبط با ایران را اعمال کرد: بر اساس اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، آمریکا چهار فرد مرتبط با ایران را تحریم کرده است.
۸- عرضه بلوکی یک درصدی پتروشیمی پردیس در بازار اول بورس اوراق بهادار تهران: یک درصد از سهام شرکت پتروشیمی پردیس به صورت نقدی از طریق بازار اول بورس اوراق بهادار تهران عرضه می شود.
۹- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت تکنو تار: درصد افزایش سرمایه: ۲۰۴ درصد.
۱۰- هفتمین حراج سکه طلا روز چهارشنبه (۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲) با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا