اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز می کند، در حالی که این خبر ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- نماد هفتم وارد بازار اجماع شد: اطلاعیه عرضه شرکت سرمایه گذاری سلیم (سهام عام) در فرابورس ایران با نماد معاملاتی: سلیم.
۲- خرید سهام «هخشتی»: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از خرید ۱۹ درصد از سهام شرکت کشتیرانی ترکیبی از شرکت سرمایه گذاری سیمان تمیم خبر داد.
۳- شرکت داروسازی دارو تولید می کند وی فاش کرد: قیمت فروش برخی از محصولات این شرکت برای پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافت.
۴- خانواده: ۱۴۰۲ ملک دولتی به فروش می رسد
۵ سالهک یکی از اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: با تصویب کمیسیون تلفیق مالیات از واحدهای تولیدی اخذ می شود. سال آینده از ۲۵ درصد به ۱۸ درصد کاهش خواهد یافت. پیدا خواهد کرد
۶- بررسی بخش درآمد در صورت بودجه پس از دو هفته حضور در کمیسیون تلفیق در حالی به پایان رسید که تغییرات گسترده در لایحه دولت اعتراض رئیس سازمان برنامه و بودجه را به دنبال داشت.
۷- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت فرآورده های نسوز ایران/ درصد افزایش سرمایه: ۵۱۳ درصد
۸- ارتش یمن یک کشتی جدید در دریای سرخ هدف قرار گرفت
۹- اولین کشتی تمام شد شرکت صدرا تحویل به حمل و نقل در سال آینده انجام می شود.
۱۰- و یک ماه:مجوز فعالیت صندوق سرمایه گذاری املاک یکم امین شهر در تاریخ ۲۴/۱۰/۱۳۰۲ در پرتال مجوز ملی کشور صادر شد.
۱۱- با توجه به دعوت ایران برای شرکت در برنامه های اجلاس ۲۰۲۴ داووس، دکتر آمیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در برنامه های این اجلاس وارد سوئیس شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا