اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ شروع به کار خواهد کرد در حالی که این اخبار ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- موافقت سازمان بورس مبنی بر افزایش سرمایه این بانک: سازمان بورس مجوز افزایش ۵۸ درصدی سرمایه بانک سینا از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها را صادر کرد.
۲- «تپسی» به جلسه می رود: آرامیس پیشگام فناوری و دانش از سهامداران خود خواست تا در مجمع عمومی فوق العاده روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه شرکت کنند.
۳- عشقجلسات کلیه شرکت های سرمایه گذاری استان مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد
۴- زمان باز شدن آیکون «ماشین» اعلام شد: با توجه به انتشار صورتهای مالی فوق، صورتهای مالی حسابرسی شده شرکت ایران خودرو تا ۳۰ پیش بینی می شود. بهمن ماه آزاد می شود و نماد معاملاتی “Auto” به حالت تعلیق در می آید.
۵- افزایش سرمایه ۲۰۹۱ درصد تجدید ارزیابی دارایی ها به تایید حسابرس رسیده است.
۶- تالار خودرو بورس کالا دوشنبه هفته آینده ۳۰ بهمن عرضه کامیون های ۶ تنی، ۸.۵ تنی و ۹ تنی JAC مجتمع صنعتی آرین پارس موتور را در خود جای داده است.
۷- برگزاری جلسات معرفی سهام شرکت تولیدی و صنعتی گهرفام با نماد معاملاتی شفام / جلسه اول: یکشنبه ۲۹ بهمن ماه / ساعت ۱۰:۳۰ صبح و جلسه دوم: دوشنبه ۳۰ بهمن ماه / ساعت: ۱۰:۳۰
۸- بعلت مشکلات در تامین برق منطقه ای یزد فعالیت است واحد تولید فولاد شرکت ارفع متوقف شد
۹- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص الفافزایش سرمایه شرکت الوند کاشی و سرامیک/ درصد افزایش سرمایه: ۲۴۰۰ درصد
۱۰- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص: افزایش سرمایه شرکت مخابرات ایران/ درصد افزایش سرمایه: ۱۶۹۴ درصد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا