اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز می کند، در حالی که این خبر ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- بشاب: پیشنهاد هیأت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت لامپ پارس شهاب/ درصد افزایش سرمایه: ۹۲ درصد.
۲- شپنا: مجمع عمومی فوق العاده این نماد در تاریخ ۱ بهمن برگزار نخواهد شد و تصمیم گیری در مورد دستور جلسه به جلسات بعدی موکول شده است که تاریخ برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
۳- عرضه شرکت سرمایه گذاری پارس آرین (سهم عام) در بازار دوم فرابورس ایران.
با نماد معاملاتی آرین در گروه سرمایه گذاری
۴- برگزاری مجامع معارفه سهام شرکت پارس فنر با نماد معاملاتی فنر برای عرضه اولیه مجمع اول: شنبه ۳۰ ماه / ساعت ۱۰:۴۵ / مجمع دوم: یکشنبه ۱ ماه / ساعت ۱۰:۴۵
۵- تایید: افزایش سرمایه شرکت بر اساس ارزیابی مجدد سرمایه گذاری های بلندمدت در حال انجام بوده و نامه ای جهت معرفی کارشناسان مربوطه به مرکز کارشناسی ارسال شده است.
۶- فیروزی، عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس: مذاکره با چین برای واردات خودروهای برقی.
۷- نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک: پیش بینی کاهش قیمت مسکن تا پایان سال
۸- حباب سکه با انتشار سکه های بدون تاریخ از سوی بانک مرکزی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت، در عین حال سکه همچنان بیش از ۵ میلیون تومان حباب دارد که پیش بینی می شود در هفته آینده باز هم کاهش یابد.
۹- مهلت ثبت نام دو خودروی داخلی در سامانه یکپارچه تا فردا است: بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، دو محصول شرکت سایپا به صورت سوپرآفر عرضه می شود و متقاضیان تا روز شنبه فرصت ثبت نام دارند.
۱۰- پیشنهاد هیأت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت آسیا سیر ارس: درصد افزایش سرمایه: ۲۵ درصد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا