اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۹ اسفند

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس اوراق بهادار از فردا چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز به کار می کند که ممکن است این اخبار برای سهامداران اهمیت داشته باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- گاز پتروشیمی تعطیل شد دبیر کل اتحادیه کارفرمایان صنعت پتروشیمی ایران گفت: به دلیل برودت هوا، عملیات پتروشیمی به طور کامل محدود شده و گازرسانی به اکثر پتروشیمی هایی که از گاز متان استفاده می کنند با اختلال مواجه شده است.
۲- درج نماد جدید در بورس اوراق بهادار تهران: این شرکت با پذیرش سهام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهام عام) در بورس اوراق بهادار تهران از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۲، ششصد و چهاردهمین شرکت مشمول در فهرست قسمت «فلزات اساسی» با نماد «سیسکو» مادربرد شد. . دومین بازار بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.
۳- اطلاعیه مهم در خصوص تغییر دستورالعمل لیست و نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در بازار خارج از بورس. پس از وارد کردن هر سفارش در صفحه خرید، مجموع حجم/ارزش سفارش های فروش انتخاب شده برای معامله آن سفارش باید حداقل یک دهم درصد سرمایه ثبت شده شرکت یا یک میلیارد ریال (هر کدام کمتر باشد) باشد. (از ۵ میلیارد ریال به ۱ میلیارد ریال کاهش یافت.)
۴- وزیر اقتصاد: پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند
۵- افزایش سرمایه ۷۵ درصدی از محل سود انباشته به تایید حسابرس رسید.
۶- مدیر عامل تامین اجتماعی: عیدی ۴.۳ میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی فردا واریز می شود. مبلغ کل عیدی ۱۲ میلیارد تومان است.
۷- در طول این رویداد مجمع عمومی فوق العاده بانک تجارت با حضور ۵۴.۸۱ درصدی سهامداران، افزایش سرمایه ۱۱۱.۹۶۳ میلیارد ریالی این بانک بزرگ بورسی کشور تصویب شد.
۸- نکات مهم از کنفرانس خودکار: با حمایت شورای رقابت و سازمان تامین اعتبار، هشت محصول از قیمت گذاری خارج شدند. ترکیب تولید محصولات را بر اساس این خودروها و در راستای جلوگیری از ضرر و زیان برنامه ریزی می کنیم.
۹- از یکشنبه ۱۳ اسفند سکه بانک مرکزی منتشر خواهد شد!
۱۰- برگزاری مجمع بشاب: مجمع عمومی عادی این شرکت روز شنبه مورخ ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ صبح جهت تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه تشکیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا