اخبار بورس

اخبار مهم کدال جمعه اول دی ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز اولین جمعه است دی در ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه قگل

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه Gogle از مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی مطابق بند ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مصوب ۱۴۰۲ هیئت مدیره. ۱۴۰۲ و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه مدارگردها از مبلغ ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته جهت جلوگیری از خروج نقدینگی و تامین سرمایه در گردش و تغییر ساختار مالی که در تاریخ ۱۴/۰۹/۲۹ تهیه و به تصویب هیئت مدیره رسید و به تصویب هیئت مدیره ارسال شد. حسابرس و بازرس قانونی برای اظهار نظر. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

نظرات حسابرس و حسابرس در مورد گزارش توضیحی هیئت مدیره کگل

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی هشیار بهمند) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. مخروط بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات و وجوه نقد جاری سهامداران، سود انباشته و وصول وجوه نقدی با حقوق سهامداران. بازپرداخت هزینه های انجام شده برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، ۲. مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه گذاری، ۳. بازپرداخت هزینه های انجام شده برای تحصیل سرمایه گذاری ها (تحصیل سهام و تاسیس شرکت)، ۴. بازپرداخت. از هزینه های مورد نیاز برای اجرای طرح های توسعه، ۵. بخشی از سرمایه در گردش مورد نیاز برای خرید سنگ آهن در دسترس قرار گرفته است. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

امضای یک قرارداد مهم توسعه

طبق قرارداد مورخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ بین شرکت توسعه چگونه است؟ و شرکت سرمایه گذاری ساختمانی و ساختمانی معین کوثر با موضوع خرید ملک شش دانگ در خیابان نلسون ماندلا تهران. این شرکت در ازای بخشی از قیمت معامله و تولید دارایی اقدام به فروش املاک شش دانگ می کند.

نظرات حسابرس و حسابرس در مورد گزارش توجیهی هیئت مدیره تاپکیش

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی داش و همکاران) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱/۹/۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. توپکیش با توجه به نیاز به افزایش سرمایه از ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۵,۱۶۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها برای تغییر ساختار مالی گزارش شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه تفارس

افزایش سرمایه شرکت تافرها از مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از مطالبات و دریافتی های نقدی ۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ها ریال در تاریخ ۲۸ شهریور) , ۱۴۰۲ توسط مرجع ثبت بازرگانی ثبت شده است.

از سرگیری فعالیت بوعلی که قبلاً تعلیق شده بود

تعمیرات اساسی واحد پیش نوار نقاله شرکت بو علی این امر با موفقیت انجام شد و در ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲ تمامی واحدهای شرکت به طور کامل به بهره برداری رسید.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ثمسکن

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه تمسکن از مبلغ ۶.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و وجوه نقد سود انباشته در تاریخ ۲۹/۰۹/۱۳۰۲ به تصویب هیأت مدیره جهت اصلاح ساختار مالی رسید. به مدیران و برای اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال می شود.
افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

آگهی ثبت افزایش سرمایه صبا

افزایش سرمایه شرکت صبا از مبلغ ۹۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۱۱۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی مبلغ ۲۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی با حق تقدم از سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) ۲۷, ۱۴۰۲ در مرجع ثبت تجاری ثبت شده است.

فارک اطلاعات مهم

در تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۲ شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (سهام ویژه) در مناقصه فروش یک دستگاه شیر GATE به ارزش ۳۰۲۰۰۰ میلیون ریال برنده شد. مدت زمان پروژه ۱۲ ماه از زمان امضای قرارداد می باشد.

حضور ۶ ماهه تاسیکو

دنبال کردن تاسیکو در ۶ ماه منتهی به ۳۰ اوت ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۳۸۷ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۴ درصد کاهش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی با کاهش ۲۲ درصدی به مبلغ ۱۲۵۴۵۴۹۶ میلیون ریال می باشد. سود خالص این شرکت به ۱۱۹۹۶۷۴۵ میلیون ریال رسید.

حضور ۶ ماهه آباده

دنبال کردن آباده در ۶ ماه منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۲۳ ریال است. سود ناخالص ۵۳۲۹۹۱ میلیون ریال با ۱۱۳ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۳۰۶۵۱۷ میلیون ریال رسید.

۶ ماه خدمات از تایپیکو

دنبال کردن معمول در ۶ ماه منتهی به ۳۰ اوت ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۰ ریال نسبت به مدت مشابه کاهش یافته است. مجموع درآمد عملیاتی ۲۱۴۷۳۲ میلیون ریال با ۶۴ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۲۰۶۱۷ میلیون ریال رسید.

کنسرت ۶ ماهه صبا

دنبال کردن صبا در ۶ ماه منتهی به ۳۰ اوت ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۵۰ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۴۳ درصد افزایش داشته است. کل درآمد عملیاتی ۱۹۷۲۱۰۰۱ میلیون ریال با ۴۴ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۱۳,۹۲۲,۵۹۷ میلیون ریال رسید.

حضور ۶ ماهه سیتا

دنبال کردن سیتا در ۶ ماه منتهی به ۳۰ اوت ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۳۳ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۷۹ درصد کاهش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی ۳۵۱۱۲۹ میلیون ریال با کاهش ۸۱ درصدی می باشد. سود خالص این شرکت به ۳۵۸۵۵۲ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا