اخبار بورس

اخبار مهم کدال جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال قرار گرفت و در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره و جامی

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. وجامی بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار مالی و حفظ پرتفوی شرکت ارائه گردید. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

از سرگیری فعالیت نوری که قبلاً متوقف شده بود

به موجب نامه مورخ ۰۸/۰۸/۱۴۰۲ در خصوص تعمیرات اضطراری شرکت شعله ور از ۸ اکتبر ۱۴۰۲; تعمیرات ذکر شده با موفقیت انجام شده و از امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ تمامی واحدهای شرکت به بهره برداری می رسد. بر اساس نامه مذکور، این تعلیق تاثیری بر میزان تولید و فروش مورد انتظار این شرکت در سال جاری نداشته است.

آگهی دعوت به مجمع عمومی سالانه ستران

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی سهامدار و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. تاران که روز دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در استان تهران، شهر تهران به نشانی تهران – خیابان شیخ بهایی جنوبی – خیابان ایرانشناسی – خیابان نهم، مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود. سالن کنفرانس . حضور خود را به من گزارش دهید

دعوت به همایش آنلاین پرسش و پاسخ سهامداران فژان

کنفرانس پرسش و پاسخ آنلاین سهامداران شرکت فجهان روز شنبه ۹ نوامبر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ صبح برگزار می شود.

فسخ قرارداد ساخت SSP Poly C Shegoya

شرکت چگالاش که در تاریخ ۰۶/۰۲/۱۳۰۰ برنده ساخت SSP PolyC بود به دلیل عدم امکان انجام تعهدات قراردادی (شرایط تحریمی) فسخ شد. در ادامه هیات مدیره محترم شرکت شگویا در حال اخذ تاییدیه های لازم جهت جایگزین مناسب طرح مذکور می باشد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صدشت

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. صدشت که روز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ در استان تهران، شهر تهران به نشانی خیابان خالد اسلامبولی (وزیر) – خیابان نهم – پلاک ۲۲ برگزار می شود.

نتایج فروش حق تقدم استفاده نشده صبا

در پی افزایش سرمایه شرکت صبا از مبلغ ۹۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و خالص دریافتی وجوه حاصل از فروش هر حق تقدم استفاده نشده به مبلغ ۵۴۶,۹۳۹,۷۹۹ ریال حق تقدم قبلی و ۷۹۳۹۸۹۶۹۵۴۶ ریال می باشد. al .

تامین خوراک پاراکسیلین شگویا از شرکت بوعلی سینا

این ماه شرکت خوراک Paraxylin را دریافت کرد شگویا طبق قرارداد بلند مدت فیمابین (نرخ خوراک ۹۵% فوب خلیج فارس) توسط شرکت تامین کننده (پتروشیمی بوعلی سینا) تامین می شود. با توجه به اینکه شرکت تامین کننده در مجاورت شرکت پتروشیمی شهید تندگویان (سهام عام) قرار دارد. بنابراین، خوراک فقط از طریق خطوط لوله حمل می شود و هزینه های حمل و نقل، اسکله، مخازن و تخلیه را حذف می کند. لازم به ذکر است هزینه حمل خوراک پارازایلن دریافتی از پتروشیمی نوری حدود ۳۰۰۰ میلیون ریال است که ۱۵ درصد سود سال قبل را شامل می شود.

نتایج مزایده روزنامه

بخشی از دارایی های غیرمنقول شرکت من گفتم بر اساس اعلام نتایج مزایده (۰۹/۰۷/۱۴۰۲) در تهران و سایر استان ها به مبلغ ۴۰۰۲۰۴ میلیون ریال فروخته شد.

افشای معاملات موضوع ماده ۱۲۹ قانون مخروط

شرکت گهار انرژی سیرجان (سهام خصوصی و تحت کنترل). مخروط) بورس نبوده و موضوع فعالیت این شرکت تامین انرژی برق می باشد. لازم به توضیح است که مبلغ کل معامله شامل ۵.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم ۲.۷۷۴ ریالی و ۲.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم تقدمی ۱.۰۰۰ ریالی از محل افزایش سرمایه است که به شرکت جهان فولد سیرجان (سهام عام) واگذار می شود.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه کگل

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه مخروط از مبلغ ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی، سود تعهدی، وجوه نقدی با حق انصراف از مشارکت جاری برای افزایش سرمایه آن سهامداران، بازپرداخت هزینه های شرکت های سرمایه پذیر، ۲) مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، ۳) بازپرداخت هزینه های انجام شده برای تحصیل سرمایه گذاری ها (خرید سهام و تاسیس شرکت)، ۴) بازپرداخت هزینه های انجام شده برای اجرای توسعه پروژه ها ۵) تامین بخشی از سرمایه در گردش مورد نیاز برای خرید سنگ آهن که در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

پرداخت سود نقدی به اشخاص حقوقی سجامی نوری

سود نقدی سهامداران قانونی شعله ور پرداخت در ۲۱ سپتامبر ۱۴۰۲ برای سال مالی منتهی به ۲۹ دسامبر ۱۴۰۱ انجام می شود. البته اشخاص غیرحقوقی نیز می توانند با ارسال شماره حساب و اطلاعات به شرکت برنده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا