اخبار بورس

اخبار مهم کدال جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز جمعه یازدهم است اسفند در ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

دعوت به مجمع عمومی فوق العاده کگل

به موجب مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۶ آذر ۱۴۰۲ از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی شرکت دعوت به عمل می آید. مخروط که روز شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در استان تهران، شهر تهران، به نشانی تالار الغدیر، مرکز همایش های کشور، میدان جهاد، ابتدای بزرگراه شهید آنهومش برگزار می شود. ورودی پنج نبش خیابان پنجم.

باید قرارداد خرید منعقد شود

این قرارداد بین شرکت تجهیزات سنگین متالورژی پارس فولاد جام سما (خریدار) و شرکت فرانسوی یزد (فروشنده) برای خرید فرآورده های نسوز به ارزش ۱۵۹۴۸۵۶۵۶۹۰۰ (یکصد و پنجاه و نه میلیارد و چهارصد و هشتاد و پنج میلیون) و شش می باشد. (یکصد و پنجاه و شش هزار و نهصد ریال) به مدت چهار ماه شمسی از تاریخ اجرای قرارداد.

ثبت افزایش سرمایه مادیرا

افزایش سرمایه شرکت مادیرا از مبلغ ۱۴.۲۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۱۸.۸۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته به مبلغ ۴۶۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ در ثبت شرکت. وکالتنامه ثبت نام موجود است.

اطلاعات مهم در مورد دکوتسار

با هدف تامین مالی پروژه بازسازی و بهبود خط تولید آنتی بیوتیک مطابق با GMP، هیات مدیره با صدور ضمانت نامه خرید تبعی به ارزش ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بر روی سهام شرکت داروسازی امین با مهلت اخطاریه یک ساله از تاریخ صدور تصویب کرد. . .

توضیح از TEPCO

پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری سامانه کدال مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی؛ فرآیند بررسی کارشناسی و مکاتبات این شرکت با مرکز وکلای رسمی و کارشناسان دادگستری طی نامه ای مورخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ انجام شد.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت شرق

نظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی سازمان حسابرسی) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. شرق با توجه به لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۸۶,۳۶۰,۸۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، جهت جلوگیری از خروج نقدینگی، تغییر ساختار مالی و معافیت مالیاتی با استفاده از بند ۲ قانون بودجه. سال ۱۴۰۲ برای کل کشور ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه پاکویر

گزارش توجیهی هیئت مدیره مبنی بر پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۶,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۳,۶۶۸,۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته تجدید ارزیابی مازاد داراییها جهت تغییر ساختار مالی مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ هیئت مدیره به تصویب رسید. مدیران و برای اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال می شود. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

توقف نماد معاملاتی ششم

پس از توقف نماد معاملاتی شاسم، موضوع بند ۲ ماده ۱۳ بند ۷ دستورالعمل اجرایی، از اجرای معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران خبر می دهد. با توجه به عدم رفع ابهام، توقف نماد معاملاتی مطابق تبصره ۱ ماده مذکور حداکثر تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

محدودیت مصرف گاز به دلیل سرمای هوا در کاماسا

با توجه به اعلام شرکت گاز استان تهران مبنی بر لزوم محدودیت مصرف گاز برای شرکت های مصرف کننده به دلیل برودت هوا، از تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ به دلیل قطع گاز، بخشی از عملیات تولیدی کارخانه (خط خشک) انجام شد. متوقف شد؛ لذا شرکت بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی و همچنین فرصت های ایجاد شده در زمان محدودیت مصرف گاز، اقدامات مربوط به تعمیرات اساسی، تعمیر و تعمیرات اساسی تجهیزات و ماشین آلات خط تولید کارخانه را در همان محل آغاز نمود. زمان به عنوان خاموشی گاز یادآور می‌شود، آثار مالی این موضوع و اطلاعات مربوط به سامانه کدال پس از پایان دوره مذکور و از سرگیری عملیات تولید، افشا خواهد شد.

کشف منابع یا ذخایر قابل توجه

اولین گمانه زنی ها در مورد کشف معدن سریدون- سرچشمه در تاریخ ۲۴/۰۹/۱۳۹۸ و گمانه زنی های بعدی در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ و بر اساس آخرین مطالعات و گمانه زنی های تکمیلی در تاریخ ۳۰/۱۱/۱۳۰۲ اکتشاف زمین شناسی صورت گرفت. ذخیره تاکنون ۳,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تن در عیار ۰.۴۳ و ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تن در عیار ۰.۳۷ استخراج شده است. عدد ذکر شده ذخیره زمین شناسی کشف شده تاکنون است. با تکمیل کار اکتشاف، می توان مقدار و دسته ذخیره را بهبود بخشید. بازگشایی معدن و عملیات پیش باطله از تاریخ ۹/۱۲/۱۴۰۲ آغاز و سه سال به طول خواهد انجامید.

محدودیت مصرف گاز و توقف تولید برخی واحدها در شیراز

در پی اطلاعیه شرکت گاز استان فارس مبنی بر محدودیت مصرف گاز، سایر تاسیسات تولیدی این شرکت به استثنای کارخانه اسید نیتریک و نیترات آمونیوم از چرخه تولید حذف شدند. این شرکت تعمیرات اضطراری واحدهای مذکور را آغاز کرد.

دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شهباران

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. شب ها که روز یکشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در استان تهران، شهر تهران، به نشانی امیر آباد شمالی، شهر والفجر، خیابان نهم، روبروی کوچه ۹.۵، پلاک ۶، مرکز همایش های صنعتی مرکز همایش برگزار می شود. سازمان مدیریت تحویل دادن

اطلاعات مهم از Tfars

با توجه به تصویب هیأت مدیره پیشنهاد تملک ۵۱ درصد سهام شرکت سورن انرژی طنین صنعت (سهام خصوصی) که در زمینه توسعه و ساخت شارژر (خانگی) خودروهای برقی و ساخت ایستگاه های شارژ خودروهای برقی فعالیت می کند. احراز الزامات قانونی لازم از جمله اخذ نظریه. هیئت کارشناسی نسبت به خرید سهام شرکت مذکور اقدام نماید.

دعوت به مجمع عمومی فوق العاده

به موجب مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۶ آذر ۱۴۰۲ از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی شرکت دعوت به عمل می آید. هیکشتی که روز یکشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در استان تهران، شهر تهران، به نشانی خیابان پاسداران، خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، خیابان نارنجستان هشتم، پلاک ۱ برگزار می شود.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه نخاریس

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه نخریس از مبلغ ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۷۷۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته خرید ۱۵ دستگاه بافنده پیکانول که در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و به حسابرس و بازرس قانونی ارسال و نظر بازرس قانونی ارائه گردید. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

بهره گیری از طرح ها و پروژه های جدید نخریس

تولید انواع پارچه در محدوده ظرفیت استفاده عملی محصول ۲ میلیون مترمربع در سال می باشد که تاثیر این پروژه بر سود و زیان سال مالی منتهی به ۹ دی ۱۴۰۲ ناچیز است. و اثر آن در پیش بینی یک سال آینده گنجانده شده است.

اجرای ۱۲ ماهه گلدیرا

دنبال کردن گلدیرا در ۱۲ ماه منتهی به ۱۰ اکتبر ۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۶۱۲ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۳۸ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۲۰,۸۸۲,۵۲۳ میلیون ریال با ۴۶ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۵,۱۲۱,۷۴۰ میلیون ریال رسید.

اجرای ۱۰ ماهه غفارس

دنبال کردن گوارس در ۱۰ ماه منتهی به ۳۰ اکتبر ۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۱۰۳۶ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۲,۴۷۹,۲۲۰ میلیون ریال با ۱۰ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به یک میلیون و ۲۰۲ هزار و ۱۰۸ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا