اخبار بورس

اخبار مهم کدال جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز جمعه بیستم است بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

برگزاری حراج خپارس

دنبال کردن انتشار او قصد دارد قطعات مازاد برلیانس خود را در یک حراج عمومی در ۲۱ نوامبر ۱۴۰۲ بفروشد.

اطلاعات مهم شگویا

دنبال کردن شگویا (سهام عادی) مطابق ماده ۱۹ مکرر ۱/۱۲ مکرر ۴ دستورالعمل هیئت مدیره مبنی بر انجام معاملات و اطلاعیه های فوق و رعایت تشریفات قانونی شرکت در مزایده خرید ۳۰% سهام. شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس مکاتبات مکرر و پیگیری های لازم را جهت انجام تشریفات قانونی انجام داده است تا زمان تعیین قیمت پایه کارشناس طبق دستورالعمل مصوب این سازمان عالی و رفع سایر ابهامات شرکت انعقاد قرارداد خرید سهام مذکور را به تعویق خواهد انداخت.

اعطای مجوز افزایش سرمایه قطبس

در جریان اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت انجام شد. قطباس (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. براساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه به مبلغ ۱.۱۶۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به نظر این سازمان بلامانع است.

اخذ تسهیلات از بانک اختاز نوین از طریق پی پاد

وی برای خرید دارایی های ثابت (پایانه های فروشگاهی) با نرخ سود ۲۳ درصد، نرخ بازپرداخت وام ۶ درصد و مدت بازپرداخت یک ساله، ۲۵۵ میلیارد ریال تسهیلات از بانک اختاز نوین دریافت کرد.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره قبشهر

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی بهراد مشعر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. قابشهر بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۲۹,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار سرمایه و جلوگیری از خروج نقدینگی و سرمایه گذاری مجدد به واحدهای تابعه. و استثنائات مزیت مالیاتی ارائه شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعات مهم در مورد فناوری صوتی

دنبال کردن مهندسی صدا این کارت با توجه به ارزیابی و اعلام «پست بانک ایران» پیمانکار با موضوع «نصب و پشتیبانی دستگاه های کارتخوان و اتصال حساب های صورتحساب گیرندگان پست بانک ایران»، ۱۱/ از زیرمجموعه های گروه فن آوا انتخاب شد. ۱۶/۱۴۰۲. از آنجایی که مدت پروژه از تاریخ امضا و انعقاد قرارداد یک سال می باشد، اثر درآمدی این پروژه برای شرکت فن آوا کارت پس از اتمام مراحل نصب پایانه های موضوع قرارداد محاسبه و اعلام می گردد. ۱۶ میلیارد ریال در ماه. از آنجایی که در حال حاضر قیمت کل موضوع قرارداد و هزینه های مربوطه قابل تعیین نیست، بررسی تاثیر سود و زیان این پروژه تا پایان قرارداد به طور دقیق قابل تعیین و محاسبه نیست.

۹ ماه اجرای شبندر با دستورات جدید

شرکت شبندر در ۹ ماه منتهی به ۳۰/۰۹/۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۸۰۹ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۴ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۲۴۰۳۲۵۶۰۴ میلیون ریال با افت ۲۴ درصدی می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۴۳,۰۴۳,۱۴۹ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا