اخبار بورس

اخبار مهم کدال جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز جمعه ۲۲ ام دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

انجام حراج وسپهر

دنبال کردن عصر (سهم معمولی) در نظر دارد در تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۲ تعداد ۹ میلیون و ۴۹۹ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۳۵۵ سهم خود در شرکت سرمایه گذاری توسعه ساختمان سپهر از تهران را با واگذاری سهم ویژه (معادل ۹۹۸/۹۴ درصد از کل سهام شرکت مذکور) به فروش برساند.

از سرگیری فعالیت های کاوه که قبلاً متوقف شده بود

شرکت کاوه (سهامی عام) با توجه به نامه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ توقف تولید یکی از خطوط تولید آهن (آهن اسفنجی) جهت تعمیرات منظم خط تولید آهن (آهن اسفنجی) مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۱/ شروع به کار کرد. .

نامه دعوت به مجمع عمومی فوق العاده

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. مربا که روز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰ صبح در استان تهران، شهر تهران، به نشانی خیابان ولیعصر (عج) پایین پارک وی مجموعه فرهنگی ورزشی تشاه، سالن تاشاه برگزار می شود.

اعطای مجوز افزایش سرمایه شتر

در جریان اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت انجام شد. شتر (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. براساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه ۱۱۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی از محل سایر اندوخته ها به نظر این سازمان بلامانع است.

آگهی ثبت افزایش سرمایه کسعدی

افزایش سرمایه شرکت عجله از مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و وجوه نقد به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۹ مهر ماه ۱۴۰. شرکتها مرجع ثبت برای ثبت دریافت شد.

روشنگری و آینده

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تغییر نرخ سپرده قانونی بانک، آخرین تغییرات در تاریخ ۱۲/۱۰/۱۳۰۲ توسط بانک مرکزی جی ایران در راستای سیاست های کنترل پایه پولی، رشد نقدینگی و. مدیریت تورم و همچنین دستیابی به رشد نقدینگی و هدف گذاری تورم و همچنین دستیابی به هدف رشد نقدینگی در برنامه ارزی سال جاری، نرخ سود سپرده قانونی انواع سپرده های این بانک (به استثنای سپرده های قرض الحسنه) الحسنه نرخ پس انداز را از ۱۲.۵ درصد به ۱۳ درصد تغییر داد.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره خزامیه

نظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی سازمان حسابرسی) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. خزامیه بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۲۵,۶۷۳,۰۸۹,۸۵۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۹,۳۸۹,۴۳۹,۰۷۷,۶۰۳ ریال از محل سود انباشته جهت تغییر ساختار مالی و بهره مندی از مشوق های مالیاتی ارائه گردید. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

توضیح از خزامیه

با توجه به شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تاخیر در ارائه گزارش افزایش سرمایه از محل سود انباشته، گزارش افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته در تاریخ ۲۰/۱۰ از سازمان حسابرسی (بازرس قانونی) دریافت شد. /۱۴۰۲ در همان روز در سازمان بورس اوراق بهادار منتشر شد سامانه کدال آپلود و ارسال شد.

دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شپنا

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. شپنا که یکشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در استان اصفهان، شهر اصفهان، به نشانی بزرگراه آزادگان، کیلومتر ۳ خیابان تهران، در سالن آمفی تئاتر باشگاه شهید محمد منتظری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا