اخبار بورس

اخبار مهم کدال جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز شنبه ۲۷ ام بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

صدور مجوز افزایش سرمایه و معادن

در جریان اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت انجام شد. و معادن (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. براساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه به مبلغ ۱۰۷.۵۷۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به نظر این سازمان بلامانع است.

برگزاری کنفرانس پرسش و پاسخ آنلاین برای سهامداران و مدیران وب

دنبال کردن شبکه به منظور ارتقای شفافیت اطلاعات، قرار است جلسه پرسش و پاسخ آنلاین سهامداران و مدیران از طریق سامانه دیما در روز شنبه ۷ ساعت ۱۵ برگزار شود. بهمن گفته می شود که در سال ۱۴۰۲ اتفاق می افتد

نظرات حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره کچاد

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. چقدر بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۲۷۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی، سود انباشته و دریافتی نقدی نزد صاحبان سهام. تامین بخشی از منابع مورد نیاز برای تکمیل طرح های توسعه در دست اجرا شامل: الف: احداث نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت نامی ۵۴۶ مگاوات – EPC B: احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۰۰ مگاوات C: بهره برداری از معدن جدید سنگ آهن (ناهنجاری A10) 2. بازپرداخت هزینه های انجام شده برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ۳. مشارکت در افزایش سرمایه مداوم شرکت های سرمایه گذاری ۴- بازپرداخت هزینه های انجام شده برای تحصیل سرمایه گذاری تملک سهام و تأسیس شرکت) ارائه شده است. افزایش سرمایه فوق نیاز به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده دارد.

توضیح در مورد نوسانات قیمت سهام ASP

از تاریخ گزارش قبلی (صورتهای مالی و گزارش تفسیری مدیریت برای دوره مالی ۹/۳/۹/۱۲ ماه منتهی به ۳۰/۰۹/۱۴۰۲) تا تاریخ جاری تغییر بااهمیتی در وضعیت یا عملکرد مالی شرکت ایجاد نشده است. بنابراین به نظر می رسد نوسانات قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی گذشته بر اساس تصمیمات سرمایه گذاران و بر اساس عرضه و تقاضای سهام در بازار بوده و اطلاعات محرمانه ای در این زمینه وجود ندارد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه روزنامه

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه من گفتم از مبلغ ۶۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱.۰۷۶.۴۵۰.۷۴۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل تجدید ارزیابی بیش از حد دارایی ها به منظور تغییر ساختار مالی و طبق قانون استفاده از اختیارات تولیدی و خدماتی کشور مصوب ۱۱ هیئت مدیره. ۲۴/۱۴۰۲ و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعات مهم از CIDCO

سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل (سهام عادی) به مبلغ ۳۸۶.۲۸۸.۳۵۲ سهم در تاریخ ۲۵/۱۱/۱۳۰۲ به قیمت اعتصاب (هر سهم ۳۲۴۳۵ ریال) مندرج در آگهی عرضه واگذار شد. شایان ذکر است بهای تمام شده معادل ۵۰۸,۰۱۳ میلیون ریال و مبلغ خالص سود نقل و انتقال و فروش به ترتیب ۱۲,۵۲۹,۲۶۲ و ۱۱,۵۱۳,۶۱۱ میلیون ریال می باشد.

پذیرش تعهدات جدید

تاییدیه چک از سرمین جلگاهی آسمانی (شرکت تابعه) به ارزش ۴۳۱ میلیارد ریال برای تضمین واردات توسط این شرکت صادر شد.

اطلاعات مهم رامپانا

هيئت بورس اوراق بهادار ۲۵ سهام شركت مديريت نيروگاه مپناي ايران را پذيرفت بهمن ماه موافقت کرد.

نظرات حسابرس و حسابرس در مورد گزارش توجیهی هیئت مدیره هخشتی

نظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی سازمان حسابرسی) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. هیکشتی بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۵۷,۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته جهت جبران هزینه های سرمایه ای ارائه گردید. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعات مهم در مورد شیراز

تعمیرات اضطراری کارخانه متانول این شرکت شیراز که به دلیل محدودیت مصرف گاز از چرخه تولید خارج شده بود، با موفقیت به پایان رسید و با اعلام رفع محدودیت مصرف گاز توسط شرکت گاز استان فارس، واحد مذکور در چرخه تولید قرار گرفت.

توقف بخشی از فعالیت های شرکت ارفع

با توجه به مشکلات پیش آمده در تامین برق منطقه ای یزد، عملیات واحد تولید فولاد این شرکت از روز بیست و پنجم به حالت تعلیق درآمد. بهمن ماه ۱۴۰۲ متوقف شد.

دعوت نامه به مجمع عمومی عادی

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. سینی ها جهت انتخاب اعضای هیئت مدیره که روز سه شنبه مورخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ در استان تهران به نشانی خیابان سعادت آباد گلستان، خیابان باغستان، پلاک ۱ برگزار می شود. واحد جنوب شرقی طبقه دوم ۲.

انجام مزایده

بانک قرض الحسنه رسالت در نظر دارد املاک مازاد خود را به صورت نقد و اقساط در مزایده عمومی بیست و هشتم به فروش برساند. بهمن در ماه ۱۴۰۲ اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا