اخبار بورس

اخبار مهم کدال جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

عملکرد ۹ ماهه بازار سهام (حسابرسی نشده)

دنبال کردن تبادل در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۰۹ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۳۰ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۵,۶۹۲,۷۳۱ میلیون ریال با ۷۱ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به مبلغ ۳,۸۰۷,۵۱۱ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود پالایشی

این سهامداران واقعی نماد پیچیدگی اگر در SJAM ثبت نام نکرده اید یا با حساب خود مشکل دارید، می توانید در اولین تاریخ این کار را انجام دهید بهمن برای دریافت سود در ماه ۱۴۰۲ با شعب بانک اختاز نوین تماس بگیرید.

عملکرد ۳ ماهه شجم (تأیید نشده)

دنبال کردن رنجش در ۳ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۳۴۳ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۸۶ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۲,۸۱۵,۱۵۳ میلیون ریال با ۸۴ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۲۳۱۵۸۶ میلیون ریال رسید.

وی به پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده برای افزایش سرمایه گوش داد

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه شنیده شد از مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۲۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جلوگیری از خروج نقدینگی تغییر ساختار مالی و معافیت مالیاتی بند و تبصره ۲ قانون بودجه ارائه شده برای استفاده سال ۱۱۱۰. . افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اعطای مجوز افزایش سرمایه برای پارسان

در جریان اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت انجام شد. پارسان (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. براساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه ۸۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی از محل سود انباشته به نظر این سازمان بلامانع است.

عملکرد ۶ ماهه از فارس (تایید نشده)

دنبال کردن فارس در ۶ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۹ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۶۸ درصد کاهش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی با کاهش ۹۶ درصدی به ۹۷۶۶۸ میلیون ریال می رسد. سود خالص این شرکت به ۱۴۴۰۳۲۹۶ میلیون ریال رسید.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی کمیته حسابرسی

اظهارات حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی و خدمات مالی آریا نگر آریا) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه انتخاب هیئت مدیره شرکت در تاریخ ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۲، به منظور تغییر ساختار مالی پیشنهادی، نیاز به افزایش سرمایه از ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۵۳.۳۴۰.۶۰۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل تجدید ارزیابی بیش از حد دارایی ها را اعلام کرد. افزایش سرمایه فوق نیاز به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده دارد.

نتایج فروش حق تقدم استفاده نشده تاسیکو

در پی افزایش سرمایه شرکت تاسیکو از مبلغ ۳۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۶۷.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل دریافتی نقدی سهامداران، مطالبات جاری و دریافتی نقدی سهامداران، سایر اندوخته ها، خالص وجوه حاصل از فروش حق تقدم. مبلغ ۱,۲۸۱,۵۵۰,۴۲۰,۶۴۶ ریال انجام نشده و مبلغ متعلق به هر حق تقدم ۷۴۴۸ ریال می باشد.

صورتجلسه افزایش سرمایه و بهمن

به موجب مصوبه هیئت مدیره شرکت مبنی بر افزایش سرمایه و با من مدیرعامل شرکت بر اساس سود انباشته گزارش توجیهی افزایش سرمایه از ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال به ۲۲۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار مالی ارائه کرد. هیئت مدیره پس از بحث و بررسی گزارش، پیگیری های لازم را جهت جلب نظر حسابرس شرکت و طی مراحل افزایش سرمایه تصویب کرد.

عملکرد ۹ ماهه دماوند (تایید نشده)

دنبال کردن دماوند در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۳۳۸ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۵۲ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۹,۴۰۴,۰۲۱ میلیون ریال با ۴۷ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۷,۳۸۷,۹۹۵ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه تبرک (تایید نشده)

دنبال کردن برکت در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۰۷ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۵۲۹ درصد افزایش نشان می دهد. مجموع درآمد عملیاتی ۳۸۹۵۶۹ میلیون ریال با ۱۵۱ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۳۸۰۲۶ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۳ ماهه شپدی (تأیید نشده)

دنبال کردن بیست و شش در ۳ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۸۳۴۴ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۳۶ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۴۸,۸۷۱,۰۰۶ میلیون ریال با ۳۶ درصد کاهش می باشد. سود خالص این شرکت به ۵۰,۰۶۲,۷۷۷ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه فرابورس (حسابرسی نشده)

دنبال کردن OTC در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۴۵ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۶ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۳,۱۷۰,۵۰۹ میلیون ریال با ۷۱ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۵۶۷۳۳۷ میلیون ریال رسید.

عملکرد محصول ۹ ماهه (تست نشده)

دنبال کردن کالاها در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۵۰۵ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۵۸ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۶۴۲۰۴۱۵ میلیون ریال با ۶۹ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۶,۸۶۶,۰۵۹ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه شپنا (تایید نشده)

دنبال کردن شپنا در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۴۹۲ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۹ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۳۷۹۸۸۳۳۳۳ میلیون ریال با ۱۷ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به مبلغ ۳۳۸۷۸۶۳۳۶ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا