اخبار بورس

اخبار مهم کدال جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز جمعه ششم است بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

اطلاعات مهم

قرارداد خرید ۲۰۰۰۰ دستگاه POS ثابت با شرکت توسعه توسن فن فر منعقد شد. قیمت هر دستگاه پوز ثابت تقریباً در بازه قیمتی (۴۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال – ۵۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال) می باشد.

پارسان را روشن کنید

حق پیشروی پارسان به سهامدارانی که سهامدار این شرکت در روز تشکیل جلسه هیئت مدیره می باشند جهت انجام افزایش سرمایه مذکور که متعاقباً اعلام خواهد شد اعطا می گردد.

تأثیر تخمینی سیاست های قیمت گذاری جدید بر سود شتر

تأثیر برآوردی سیاست‌های جدید قیمت‌گذاری نفت خام و فرآورده‌های نفتی بر صورت‌های مالی دوره نه ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به شرح زیر است: سود خالص شرکت. شتر ۲۸,۷۹۴,۵۰۴ ریال کاهش و سود هر سهم ۱۰۴ ریال کاهش یافت.

اعتبارسنجی یا وام دهی دارایی ها نادر است

ضمانت بازپرداخت مطالبات (مرابحه) بانک رفاه کارگران و بانک شهر که سه واحد ساختمانی در تهران هستند تایید شد.

عملکرد ۹ ماهه مدارها

دنبال کردن مدارگردها در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۵۶۵ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۳۴ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۲,۳۴۰,۷۸۰ میلیون ریال با ۳۶ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۱۸۳ میلیون ریال رسید.

۹ ماه اجرا از فروسیل

دنبال کردن چشم انداز در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۶۶۵ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۸ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۱,۰۱۵,۹۹۲ میلیون ریال با کاهش ۴ درصدی می باشد. سود خالص این شرکت به مبلغ ۱,۰۶۴,۴۲۱ میلیون ریال رسید.

حضور ۹ ماهه غگیلا

دنبال کردن گوگلا در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۹۸۱ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۸۷۸۳۹۸ میلیون ریال با ۱۱ درصد کاهش می باشد. سود خالص این شرکت به ۴۰۱۵۴۳ میلیون ریال رسید.

عملکرد گاوهای ۹ ماهه

دنبال کردن هاتور در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۴۰۵ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۴۳ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۱,۶۷۱,۹۸۷ میلیون ریال با ۹۹ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به مبلغ یک میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۰۹ میلیون ریال رسید.

بهره ۱۲ ماهه شپاکسا

دنبال کردن شپاکسا در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۷۲ ریال است. سود ناخالص ۴۳۰۰۶۶۹ میلیون ریال با ۳۲۰ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲,۵۰۵,۸۰۳ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی قبشهر

برنامه پرداخت سود نقدی سهام شرکت قابشهر سال مالی منتهی به ۹ دی ۱۴۰۲ به شرح زیر است: سود سهامداران حقیقی و حقوقی و نیز صندوق های سرمایه گذاری سجامی از ابتدا. خرداد ماه ۱۴۰۳ و غیرعضو با ارسال مشخصات و شماره حساب به کانال های ارتباطی شرکت از ساعت ۱۰ خرداد دریافت بهره

پرداخت سود نقدی

برنامه پرداخت سود نقدی سهام شرکت با مرگ تو سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ به شرح زیر است: سود سهامداران حقیقی و حقوقی زیر ۸۱.۰۰۰.۰۰۰ سهام و سبد سرمایه گذاری و وجوه در ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ توسط سجام و سود سهامداران غیر سجام ۱۶. فروردین ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به شعب بانک صادرات و سود سهامداران بالای ۸۱.۰۰۰.۰۰۰ با ارسال مشخصات به امور بورس از ساعت ۱۶ فروردین پرداخت در سال ۱۴۰۲ انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا