اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه یازدهم است دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

آگهی ثبت افزایش سرمایه اشتکا

افزایش سرمایه شرکت شتوکا از مبلغ ۳۷۵.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۸۷۵.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل دریافتی های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۰/۱۰/۱۳۰۲ در شرکت ثبت به ثبت رسید. قدرت.

در مورد برنامه افزایش سرمایه تصمیم بگیرید

برنامه افزایش سرمایه شرکت امید از مبلغ ۹۶,۹۷۹,۷۴۲ میلیون ریال مبلغ ۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال رد شد و اعضای هیئت مدیره برنامه جدید افزایش سرمایه براساس تجدید ارزیابی دارایی ها و مطالبات جاری سهامداران را تصویب کردند.

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه فابیرا

با توجه به پایان مهلت مجوز افزایش سرمایه فابیرا از ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ و با تصویب سازمان بورس و اوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز تا ۲۱ آبان ۱۴۰۲ تمدید شد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه هشتکوه

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه پرش کن از مبلغ ۱.۷۲۶.۶۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی در راستای فعالیت ها و افزایش سودآوری شرکت و استفاده از مشوق های مالیاتی. قوانین بودجه سالانه کشور ارائه شد که در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۲ به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

حتی یک قرارداد مهم امضا کنید

پس از تصویب هیأت، قرارداد خرید ۵۰ دستگاه کمپرسی به ارزش ۹۳۱.۹۵۵ میلیون ریال با شرکت آروم صنعت سامان در ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ منعقد شد. نقدینگی لازم برای خرید از طریق تسهیلات تدارکاتی تامین می شود.

انعقاد یک معاهده مهم خاتور

خرید قطعات تراکتور شامل دو محصول اینترکولر و رادیاتور در تاریخ ۱۳۰۲/۱۰/۱۱ با شرکت مهندسی تولید و تامین قطعات تراکتور تبریز به ارزش ۷۴۵۷۵۴ میلیون ریال به پایان رسید.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت حریل

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه هریل از مبلغ ۴.۷۶۶.۸۷۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۵.۰۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح و بهبود ساختار مالی شرکت و استفاده از مشوق مالیاتی اعطا شده در تاریخ ۰۷/۰۳/۱۳۰۲. به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا