اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه هجدهم دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

ثبت افزایش سرمایه فماراد

افزایش سرمایه شرکت پس منظور چیست؟ از مبلغ ۳۵۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۱۵۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل دریافت های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۸/۱۰/۱۳۰۲ در شرکت ثبت به ثبت رسید. قدرت.

ثبت افزایش سرمایه و انرژی

افزایش سرمایه شرکت ونرو از مبلغ ۱۰.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۱۵.۷۵۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۵۲۵۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ در شرکت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دریافت شد.

نتیجه فروش حق تقدم و حق پخش استفاده نشده

در پی افزایش سرمایه شرکت و پخش از مبلغ ۳.۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۸.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل دریافتی نقدی سهامداران، مطالبات جاری سهامداران و وجوه نقدی. خالص عواید حاصل از فروش حق تقدم استفاده نشده ۷۳۵۵۹۳۲۰۳۵۳۶ ریال و مبلغ هر حق تقدم ۱۷۷۵۱ ریال می باشد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده پارسان

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. پارسان با توجه به افزایش سرمایه در ساعت ۱۲:۰۰ روز پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۲ در استان تهران، شهر تهران، به نشانی پژوهشگاه صنعت نفت، واقع در تهران، ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، مرکز همایش های بین المللی نفت داس. پژوهشکده صنعت تالار آزادگان برگزار می شود پیش من بیایید.

انجام حراج بین المللی

دنبال کردن و بی حوصله در نظر دارد املاک مازاد خود را به صورت نقد و اقساط به اشخاص حقیقی یا حقوقی که بر اساس قیمت پایه اعلام شده واجد شرایط بالاترین قیمت پیشنهادی هستند واگذار کند. از متقاضیان خواهشمند است اسناد مناقصه را از روز دوشنبه مورخ ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ لغایت شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۲ در ساعات اداری از ساعت ۷ الی ۱۴ تهیه و یا با آدرس شرکت تماس حاصل نمایند.

دعوت نامه به مجمع عمومی عادی

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. لازم است که روز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در استان تهران، شهر تهران به نشانی تهران – خیابان شریعتی – نبش خیابان کندی – سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره شرکت کتوکا

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی امین تدبیر بصیر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. کاتوکا با توجه به نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، برای تغییر ساختار مالی و جبران هزینه های سرمایه گذاری انجام شده، تامین سرمایه در گردش و جبران کمبود نقدینگی و استفاده از مالیات. در بند (ه) یادداشت ۲ قانون بودجه ۱۴۰۲ برای کل کشور. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

پذیرش تعهدات جدید لوتوس

تعهد پذیره نویسی و بازارسازی اوراق موازی استاندارد شرکت سنگ آهن مرکزی (نماد آسان ۰۱) به مبلغ ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال و عرضه اوراق موازی استاندارد کنسانتره سنگ آهن مرکزی (نماد آسان ۰۶) به مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال. ریال تاریخ سررسید ۱۹ مهر ۱۴۰۴ با تعهد اشتراک ۱۵۰ (یکصد و پنجاه) میلیارد ریال می باشد. کل حق الزحمه مدیریت بازار ۱۹۳۰ (هزار و نهصد و سی) میلیارد ریال است و در طول مدت اوراق (دو ساله) شناسایی می شود.

ثبت افزایش سرمایه در کویر

افزایش سرمایه شرکت کویر از مبلغ ۳۷,۲۶۰,۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۵۲,۱۶۴,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۱۴,۹۰۴,۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۹ مهر ماه ۱۳۰۲ در مرجع ثبت شرکت. ثبت نام دریافت شده است.

پذیرش تعهدات جدید شرکت تماوند

پذیرش سندیکایی شرکت تامین سرمایه دماوند تعهد پذیره نویسی و عرضه اوراق بهادار موازی استاندارد کنسانتره سنگ آهن شرکت آهن و فولاد مرکزی ایران (سهامی خاص) با نرخ سود دو ساله حداقل ۴۳ و حداکثر ۴۷. درصد به مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (سهام عمومی)) با نماد (آسنگ ۵) و ۲۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال از سایر شرکتها. درآمد حاصل از مدیریت بازار و تعهد پذیره نویسی اوراق مذکور بالغ بر ۴۱۶,۰۰۰ میلیون ریال است که ۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال از محل درآمد تعهدات پذیره نویسی بلافاصله پس از پذیره نویسی و ۲۱۶,۰۰۰ میلیون ریال از محل درآمد مدیریت بازار اوراق قرضه می باشد. بیش از ۲ سال آتی شناسایی شد.

اطلاعات مهم پرداخت

اتمام تمدید افزایش ۲۵ درصدی قرارداد خرید ۷۰ هزار دستگاه کارت خوان سیار غیر اندرویدی با شرکت توسعه فناوری توسون به اطلاع سهامداران محترم می رساند. علاوه بر دستگاه های مشمول قرارداد اولیه، ۱۷۵۰۰ پایانه شعبه (کارت خوان سیار غیر اندرویدی) اضافه شد و تعداد کل دستگاه های مشمول قرارداد از ۷۰۰۰۰ به ۸۷۵۰۰ افزایش یافت. این افزایش بر اساس شرایط قرارداد اصلی است. محدوده قیمت هر دستگاه بین ۴۷۲۰۰۰۰۰ تا ۵۱۷۷۵۰۰۰ ریال با ارزش افزوده محاسبه شده است.

کنسرت ۶ ماهه نیان

دنبال کردن نیان در ۶ ماه منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۸۲۵۸ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۰۴۵ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۲,۸۸۹,۸۱۲ میلیون ریال با ۵۰۳ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۲۰۴۲۷۰ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا