اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه بیستم است آذر ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

اطلاعات مهم در مورد نزدیکی

قرارداد فروش ۲۰۰۰ تن شکر سفید به شرکت صنایع غذایی رضوی در ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ منعقد شد.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیأت مدیره کوثر

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی و خدمات مدیریتی سامان پندار) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. کوثر با توجه به نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۲۴,۹۹۹,۹۹۹,۶۲۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، سایر ذخایر به منظور بهبود ساختار مالی، بهبود نسبت دارایی، افزایش ظرفیت ذخیره سازی، توسعه بازار و سرمایه گذاری های مورد استفاده ایجاد شد. نشان داده شده. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

به نیان این فرصت را بدهید که دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار را دنبال کند

به دلیل عدم رعایت ماده ۳۹ بخشنامه پذیرش، تحویل و انتقال اوراق بهادار در بورس ایران (عدم رعایت الزامات بند ۴ ماده ۷ آیین نامه اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده). به سازمان بورس ایران) فرصت دو ماهه داده شد نیان (تا ۲۴ آبان ۱۴۰۲) مفاد فوق را رعایت کند.

به وملال این فرصت را بدهید که دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار را دنبال کند

به دلیل عدم رعایت ماده ۳۹ بخشنامه پذیرش، تحویل و انتقال اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار ایران (عدم رعایت الزامات بند ۴ ماده ۷ آیین نامه اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده بورس ایران). سازمان بورس ایران، تصمیم به اعطای ۲ ماهه و بی حوصله (تا ۲۴ آبان ۱۴۰۲) مفاد فوق را رعایت کند.

مادیرا را روشن کنید

در پی شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه این شرکت مادیرا با توجه به ذخیره تجدید ارزیابی، این شرکت در حال حاضر قصد افزایش سرمایه از این محل را ندارد. ضمناً در صورت تصمیم به افزایش سرمایه از این محل، بر اساس تصمیمات هیئت مدیره یا سایر مراکز، موضوع در اسرع وقت در سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

خاتمه بخشی از فعالیت شرکت زاگرس

با توجه به اطلاعیه شرکت ملی گاز مبنی بر کاهش سهم مصرفی واحدهای تولیدی زاگرس با توجه به محدودیت گاز و در نهایت قطع شدن گاز بخشی از این شرکت، واحد دوم تولیدی این شرکت تا اطلاع ثانوی از مدار خارج شد. با رفع محدودیت مصرف گاز و از سرگیری تولید واحد، موضوع از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. ضمناً این شرکت در مدت محدودیت مصرف و وقفه تولید واحد دوم تعمیرات منظم این واحد را انجام خواهد داد.

از حراج خساپا نتیجه ای حاصل نشد

مزایده فروش سهام شرکت خودروسازی بنیاد توسعه پارس صنعت (تاپکو) در تاریخ ۲۰/۰۹/۱۳۰۲ منعقد گردیده و متقاضی درخواستی ارائه نکرده و مزایده بی نتیجه ماند.

اطلاعاتی در مورد برنامه افزایش سرمایه نقدی دی

پیرو گزارش توجیهی هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و انتشار اطلاعیه بازرس قانونی نسبت به این گزارش در تاریخ ۳ اسفند ۱۴۰۲ در سامانه کدال؛ اقدامات اصلی بانک در خصوص برنامه افزایش سرمایه از محل جریان نقدی و مطالبات جاری سهامداران در پیوست کدال آمده است.

اطلاعات مهم تایرا

گسترش شبکه توزیع و رفع نیازهای شرکت تایرا به منظور تامین تراکتور بورس کالای ایران و پیگیری و پیگیری تشریفات و برنامه های اداری در یکصد و شصت و یکمین جلسه هیأت محترم پذیرش کالا و اوراق بهادار، مجوز عرضه تراکتورهای ساخت شرکت تراکتورسازی ایران صادر شد.

تغییر زمان برگزاری همایش پرسش و پاسخ آنلاین برای سهامداران و مدیران کچاد

شرکت کچاد با هماهنگی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در نظر دارد به منظور تغییر زمان برگزاری این همایش از ساعت ۱۴ به ساعت ۱۲:۳۰ در تاریخ ۳۱ آذرماه، جلسه پرسش و پاسخ مجازی بین سهامداران و مدیران شرکت برگزار کند. ۱۴۰۲ برای تغییر ساعت نگه دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا