اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه بیستم است فروردین در ماه ۱۴۰۳ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

افزایش سرمایه و خرد

با توجه به طرح واگذاری ۲۰ درصد از سهام این شرکت متعلق به بانک سپه به شرکت گروه اقتصاد ایرانیان (از ارتش جمهوری اسلامی ایران)، موضوع افزایش سرمایه این شرکت به موکول شد. پس از واگذاری سهام مذکور

توقف بخشی از فعالیت شرکت زمگسا

با توجه به بررسی عملکرد تولید و وضعیت مالی واحد پرورش بز این شرکت از بدو ورود به این عرصه در سال ۱۳۹۶ و همچنین عدم سودآوری در سال های گذشته و جاری، هیئت مدیره فروش محصولات تولیدی را تصویب کرد. بر اساس ضوابط معاملات، هیئت مورد توافق ضمن تاکید بر اجرای کامل دستورالعمل ها و مقررات مربوطه، فروش و واگذاری حدود ۲۰۰۰ راس بز مولد و غیر مولد را تصویب کرد. حدود ۱۶۵۲ راس دام که حدود ۳۰ میلیارد تومان است و ضرر تقریبی در سال ۱۴۰۲ برای واحد پرورش بز ۶ میلیارد است.

پرداخت سود نقدی KBC

پرداخت سود نقدی به سهامداران شرکت KBC از سال مالی ۳۰/۰۹/۱۴۰۲ سود سهام در تاریخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۳ به سهامداران حقیقی و در تاریخ ۳۰/۱۲/۱۴۰۳ به سهامداران قانونی پرداخت خواهد شد. سهامدارانی که سجامی نیستند اطلاعات خود را به شرکت ارسال کنند و سهامدارانی که سود دریافت نکرده اند برای دریافت سود با بانک پارسیان تماس بگیرند.

خدمات خرید و نصب تجهیزات و تاج های آبنما فارک

طبق اطلاعیه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ شرکت حفاری شمال (سهام خصوصی) این شرکت برنده مناقصه خرید و نصب تجهیزات و سرچاه پروژه اروندان شده است. مبلغ کل پروژه ۵۴۱,۹۰۸ میلیون ریال است که مبلغ ۱,۲۰۸,۳۲۰ یورو برای قسمت خرید و ۱۴,۳۸۰ میلیون ریال برای قسمت نصب می باشد. مبلغ ارز قسمت خرید با نرخ مبادله ای خرید انتقالی (هر یورو ۴۳۶۵۸۰ ریال) به ریال تبدیل شد. مدت پروژه مذکور ۸ ماه شمسی می باشد.

دعوت به مجمع عمومی سالانه Debalk

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. مطبوعات که روز پنجشنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۱ صبح در استان تهران، شهر تهران، به نشانی خیابان الگینال، خیابان قدس، خیابان پورسینا، دانشگاه تهران، ساختمان جدید دانشکده داروسازی برگزار می شود. ، تالار رازی.

افزایش سرمایه توسط شپارس

بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت شپارس، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت صورت می گیرد.

افزایش سرمایه فارسی

با توجه به زمان لازم برای ثبت افزایش سرمایه پارسی ها از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه از ۱۳۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۶۰۰۰ میلیارد ریال. در همین راستا مراحل اخذ مجوز بیمه مرکزی در حال انجام است و در اسرع وقت پس از دریافت، جهت ثبت به اداره ثبت بازرگانی ارائه خواهد شد.

منبع: ایران تحلیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا