اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه ۲۳ است بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

پذیرش تعهدات جدید شرکت تماوند

قبول تعهد شرکت تماوند مبنی بر خرید سهام در عرضه اولیه شرکت نشاسته و گلوکز آردین (آردین ۱) به میزان ۲۰ درصد از کل سهام قابل عرضه در فرآیند عرضه اولیه (۴۸۰۰۰۰۰۰ سهم به قیمت) کارمزد ثابتی است. از ۵۸,۹۵۹ ریال). و قیمت نهایی این قرارداد ۴۰۰۰ میلیون ریال می باشد.

دعوت به مجمع عمومی فوق العاده فارس

با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی شرکت دعوت بعمل می آید. فارس که ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ در استان تهران، شهر تهران، به آدرس میدان ونک – بزرگراه شهید حقانی – بعد از کتابخانه ملی – جنب روگذر شهید همت غرب – هتل بزرگ ارم – سالن همایش های بین المللی ارم. سپهر) صورت می گیرد.

میزبانی حراج ذوب

حدود ۱۷ میلیون تن سرباره مبدل (ضایعات تولیدی سال های گذشته) در سایت هواشناسی شرکت (تپه سیاه) به صورت دپو جهت تحویل به پیمانکار واجد شرایط طبق اسناد مزایده با قیمت کارشناسی ۵۰۴۵۱ موجود است. میلیارد ریال در دوم اسفند اسفند ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

پایان فعالیت دو شرکت تحت کنترل وملال

بر اساس مفاد بخشنامه اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده در سازمان بورس و اوراق بهادار؛ بر اساس آگهی روزنامه رسمی، شرکت املاک و مستغلات گیلان یکی از شرکت های تحت کنترل این نهاد در دو سطح پایین و زیر مجموعه شرکت املاک ایران است. الف- در ۱۸ اوت ۱۴۰۲ منحل شد. همچنین فعالیت شرکت بازرگانی نجمه‌العمران ثبت شده در امارات متحده عربی که جزو شرکت‌های تحت کنترل شرکت عمران مسکن سازان ایران است به دلیل عدم تمدید پروانه کسب و انقضا به حالت تعلیق درآمد. اعتبار تجاری و از شرکت های تلفیقی حذف شد. بنابراین گزارش مالی دو شرکت مذکور از طریق سامانه کدال منتشر نمی شود.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیأت مدیره شهرستان خاشرق

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۴ آبان ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. خاشرق بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۱۳۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۴۲۷,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور افزایش ظرفیت تولید محصولات خودرو دانا و همچنین بهره مندی از مشوق های مالیاتی قانون بودجه. در سال ۱۴۰۲ کل کشور ارائه شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

پرداخت سود نقدی پارسان

سود سهامداران حقیقی سال مالی منتهی به ۳۱.۰۶.۱۴۰۱ و سالهای گذشته که پرداخت آن از ۱۵.۱۲.۱۴۰۱ شروع شده است، فقط تا پایان دوره اداری ۳۰.۱۱.۱۴۰۲ از طریق کلیه شعب بانک تجارت قابل وصول می باشد. . پرداخت سود سهامداران (غیر تلفیقی) برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ و سالهای قبل از ۲۰/۱۲/۱۴۰۲ از طریق کلیه شعب بانک تجارت انجام خواهد شد.

پرداخت سود نقدی قبشهر

برنامه پرداخت سود نقدی سهام شرکت قابشهر از سال مالی ۳۰/۰۹/۱۴۰۲ به شرح زیر است: سهامداران سجمی می توانند از تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ با ارسال شماره حساب های اقتصاد نوین، ملی، بازرگانی، صادرات و از طریق سود سجمی و غیر سجامی سود دریافت کنند. حساب های کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا