اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه ۳۰ اسفند بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

نتیجه نهایی دعوا علیه لکما

در دعوای حساب بانک اختاز نوین و شرکت لکما در ۲۲ سپتامبر ۱۴۰۱ قطعنامه ای به نفع شرکت به تصویب رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه توسان

دنبال کردن توسان در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۸۹۶ ریال است که نسبت به مدت مشابه یک درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۳,۹۱۴,۷۷۲ میلیون ریال با ۵۶ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲,۶۸۹,۴۱۱ میلیون ریال رسید.

من ۶ ماه کار کردم

دنبال کردن در پایین در ۶ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۵۰۲ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۵۴ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۳,۲۵۷,۶۱۳ میلیون ریال با ۴۶ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۳,۷۶۱,۴۷۳ میلیون ریال رسید.

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه والراز

با توجه به پایان مهلت مجوز افزایش سرمایه والراز از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ و با تصویب سازمان بورس و اوراق بهادار، مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت به مدت ۳۰ روز تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

شفاف سازی و زمینه سازی

بر اساس اخبار منتشر شده در صفحه اخبار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص انتشار گواهی سپرده، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مجوز مورخ ۱۰/۱۱/۱۴۰۲ : برای این بانک گواهی سپرده ثابت برای سرمایه گذاری های خاص با نرخ سود سالانه ۳۰ درصد (بازپرداخت قبل از سررسید با نرخ سود ۱۲ درصد) به مبلغ ۴۶۵۰۳ میلیارد ریال با نرخ سپرده قانونی ۱۰ درصد به این بانک می آورد. تامین سرمایه در گردش پروژه های با راندمان بالا واحدهای تولیدی و در بازه زمانی ۱۱/۱۱/۱۴۰۲. تا ۱۸ نوامبر ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه می شد.

برگزاری حراج خپارس

دنبال کردن انتشار این شرکت قصد دارد تعدادی از خودروهای فرسوده، مستعمل و مازاد خود را در یک حراج عمومی در تاریخ ۳ مارس ۱۴۰۲ به فروش برساند.

حضور ۶ ماهه قجام

دنبال کردن قاگام در ۶ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۴۷۴ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۲ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۲۷۱۱۹۴ میلیون ریال است. سود خالص این شرکت به ۳۰۷۸۷۷ میلیون ریال رسید.

۱۲ ماه سود

دنبال کردن با تولد در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۵۸۹ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۵۳ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۳۳۹۵۳۱۱ میلیون ریال با ۶۲ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۴,۹۹۱,۱۲۹ میلیون ریال رسید.

تفکیک قرارداد فروش گاز تامین کنندگان اصلی مبین

در راستای اجرای تفاهم نامه سه جانبه شرکت گاز بوشهر و پتروشیمی زاگرس (سهام عام) و با هدف انعقاد قرارداد مستقل فروش گاز طبیعی بین شرکت گاز بوشهر و پتروشیمی زاگرس مورخ ۲۷ دی در ماه ۱۴۰۲ مستقیماً توسط شرکت گاز استان بوشهر انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا