اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه ششم است آذر ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

نتایج شرکت در مناقصه شتر

دنبال کردن شتر وی به عنوان پرنده مناقصه برای سرمایه گذاری در ساخت و بهره برداری از نیروگاه خورشیدی ۵۰۰ مگاواتی انتخاب شد. مدت زمان ساخت یک سال و هزینه ساخت آن حدود ۲۷۵ میلیون دلار است. مدت قرارداد طبق مصوبه شورای اقتصاد ۲۵ سال است. در ۵ سال قرارداد اول، برق تولیدی توسط سازمان بهره وری برق انرژی های تجدیدپذیر (ساتبا) با قیمت ۳.۷ سنت در هر کیلووات ساعت تضمین و خریداری می شود. .

اطلاعات مهم از ساشهد

با توجه به موضوع تفاهم نامه منعقده در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ با آقای علیرضا فقیهی کاشانی (برنده مزایده) برای فروش ۷۰ قطعه زمین باقی مانده در شهر ناز جنوبی به مبلغ پیشنهادی ۳۰۲ میلیارد تومان سررسید. به عدم انجام تعهدات توسط خریدار شایان ذکر است فرآیند معامله امکان پذیر نبود. مذاکرات با خریدار با هدف حفظ منافع و حقوق سهامداران و جلوگیری از خام فروشی در راستای اقتصاد شرکت انجام شد که منجر به انعقاد قرارداد جدید مبنی بر واگذاری ۱۹ قطعه زمین در اولین تفاهم نامه به شرکت شد. خریدار، پرداخت ۵۳ میلیارد تومان از سوی وی در سال ۱۴۰۱ و تایید مالکیت شرکت بر ۵۱ ملک باقی مانده.

توضیح فیروزه

در پی شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر میزان مصرف برق در گزارش فعالیت ماهانه؛ قبوض ماهانه آب و برق معمولا با ۲۵ تا ۳۰ روز تاخیر صادر می شود. بنابراین ارقام افشا شده در گزارش فعالیت، برآورد کنتور برق کارخانه و تعرفه برق ماه قبل است.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت عصبانی هستم از مبلغ ۱۸,۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته ۱۷,۴۸۰,۰۰۰ میلیون ریال از مبلغ انباشته ۲۳۸,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال و از محل وصول نقدی اولین سهام سال جاری) ۱۴۰۲ ۰۹/۰۶/۰۹ در مرجع ثبت بازرگانی به ثبت رسید.

برای تغییر قیمت مشروبات الکلی مجوز دریافت کنید

اخذ مجوز تغییر قیمت برای فروش محصولات یا ارائه خدمات اعم از وانت و وانت محوری، خودروهای خارج از جاده (محور جلو چپ و راست، محور عقب غیر خود تنظیم، محور عقب خودتنظیم) توسط بیش از ۱۰% ۹۰,۸۷۷,۶۱۱ ریال به ارزش ۱۲۵,۰۱۶,۸۲۸ ریال در ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساخته شد.

اجرای ۶ ماهه خمهرکا

دنبال کردن خمرکه در ۶ ماه منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۶ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۱.۶۱۵.۱۹۶ میلیون ریال با ۲۳ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۸۹۵۹۹ میلیون ریال رسید.

دعوت به همایش الکترونیک آنلاین شبندر

در راستای اجرای مفاد ماده ۱۸ دستورالعمل اجرایی در خصوص افشای اطلاعات و ارتقای شفافیت اطلاعات، شرکت شبندر یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴، از طریق سامانه دیما، کنفرانس مجازی پرسش و پاسخ سهامداران در مورد صورتهای مالی میان دوره ای حسابرسی شده منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ برگزار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا