اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه هفتم است اسفند در ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

آگهی ثبت افزایش سرمایه قاسم

افزایش سرمایه شرکت قاسم از مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۷.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۲.۰۵.۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت. ثبت نام دریافت شده است.

خاتمه بخشی از فعالیت های شرکت فسبزوار

بر اساس اعلام شرکت گاز استان خراسان رضوی، به دلیل برودت هوا و قطعی کامل گاز، واحد احیای مستقیم این شرکت از امروز مورخ ۱۲/۰۷/۱۳۰۲ به طور کامل از چرخه تولید خارج شد. همچنین یادآور می‌شود، پس از ورود گاز و از سرگیری فرآیند تولید، موضوع بلافاصله به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه وگستر

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه ویگستر از مبلغ ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سپرده نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی سرمایه گذاری جدید از محل سپرده نقدی صاحبان سهام با حق تقدم طبق بند ۱. ماده ۱۵۸ قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ شامل توجیه لزوم افزایش سرمایه که در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی تقدیم شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

افزایش قیمت ۳ محصول دابالک

سقف فروش هر کیلو فرآورده تریامسینولون استونید، سرترالین هیدروکلراید و سیتالوپرام هیدروبرومید به ترتیب ۵۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال، ۴۳,۰۰۰,۰۰۰ و ۴۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد که به ترتیب ۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد. سازمان غذا و دارو مکاتبات و ۵۵۰۰۰۰۰۰ ریال افزایش یافته است.

توقف نماد معاملاتی ومیر

به استناد تبصره ۱ بند ۶ ماده ۱۳ تکرار ۲ دستورالعمل اجرائی انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران را ابلاغ می کند. با توجه به ابهام در اطلاعات مهم منتشر شده از سوی ناشر، نماد معاملاتی حداکثر تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ متوقف می شود. بازگشایی نماد معاملاتی منوط به رفع ابهامات در خصوص اطلاعات مهم منتشر شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه حقهر

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه هاجر از مبلغ ۴.۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱۵.۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی سود انباشته جهت تامین وجوه لازم جهت خرید ۲۰۰ دستگاه واگن بالابر. بازپرداخت هزینه های انجام شده برای تحصیل شرکت های سرمایه پذیر، جبران هزینه های مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، جبران هزینه های سرمایه ای برای خرید و ساخت دارایی های سرمایه ای (ماشین آلات، زمین و ساختمان، مبلمان و تجهیزات) ، مصوب ۲۳ دی ۱۳۸۶ به هیئت مدیره ارائه و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

روشنگری و تجارت

با توجه به گزارش تاثیر مالی انتشار اوراق بهادار ویژه که در سایت خبری کدال مورخ ۱۲/۰۷/۱۴۰۲ منتشر شده است، خاطرنشان می‌شود که صدور گواهی سپرده ویژه موجب افزایش ماندگاری و کاهش نقدینگی می‌شود. گواهینامه ها و امکان استفاده از منابع حاصله برای استفاده پایدار برای تامین مالی سرمایه در گردش پروژه های مولد اقتصادی با بازدهی بالاتر از نرخ گواهینامه مذکور، تاثیر سود و زیان ناشی از تخصیص و تخصیص منابع ناشی از انتشار گواهینامه اوراق مذکور قابل توجه نخواهد بود.

اعطای مجوز افزایش سرمایه کمنگنز

بر اساس قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت کامینگز (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. بر اساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه به مبلغ ۱.۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به نظر این سازمان بلامانع است.

اعطای مجوز افزایش سرمایه غوگل

بر اساس قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت Gogle (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. بر اساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی از محل سود انباشته به نظر این سازمان بلامانع است.

اعطای مجوز افزایش سرمایه

بر اساس قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت من عقلم را از دست داده ام (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. بر اساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه به مبلغ ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به نظر این سازمان بلامانع است.

اعطای مجوز افزایش سرمایه

در جریان اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت انجام شد. هیکشتی (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفت. براساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه ۲۴.۷۷۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی از محل سود انباشته به نظر این سازمان بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا