اخبار بورس

اخبار مهم کدال سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز سه شنبه دوازدهم است دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است و در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

توقف نماد معاملاتی قمرگ

وی با اشاره به بند ۷ ماده ۱۳، دو دستورالعمل اجرایی مبنی بر انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران را تکرار کرد. با توجه به لزوم بررسی وضعیت شفافیت اطلاعات غمگینینماد معاملاتی حداکثر تا ۳ مهر ۱۴۰۲ متوقف می شود.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیأت مدیره دماوند

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی بهراد مشعر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. دماوند با توجه به لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۵,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و معافیت مالیاتی بند «ه» قانون بودجه تبصره ۲ به تصویب رسید. ۱۴۰۲ ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

انعقاد عهدنامه مهم تخت جمشید

قرارداد تبلیغات و اسپانسری در تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۲ با شرکت قدیم پارس سبزه کهن بیات، بیمه معلم و افق توسعه و نوآوری مانا به مبلغ ۵۶۰۰۰۰ میلیون ریال منعقد شد.

شرکت در مزایده

مزایده عمومی معادن و مناطق اکتشافی جنوب کرمان، درخواست های اکتشاف، جواز اکتشاف، پروانه بهره برداری و گواهی کشف توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان در تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۲ آغاز شد.

تمدید فرصت اعطا شده به فولاد برای رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار

شرکت بورس اوراق بهادار تهران با توجه به عدم رعایت دستورالعمل های اجرایی افشای اطلاعات توسط شرکت های ثبت شده در سازمان، طی نامه ای مورخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ بر لزوم رعایت الزامات فوق در مدت یک ماه تاکید کرد. . بر اساس نامه این شرکت، مهلت مذکور تا ۹ مهرماه ۱۳۹۳ ۱۵ روز دیگر تمدید خواهد شد.

تمدید فرصت اعطا شده به کاروی جهت پیروی از دستورالعمل های مربوط به پذیرش اوراق بهادار

با توجه به رعایت نکردن دستورالعمل افشای اطلاعات توسط شرکت های ثبت شده در سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه ای در تاریخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۲ بر لزوم رعایت الزامات فوق در مدت یکسال به شرکت تاکید کرد. دوره معین ۱ ماهه بر اساس نامه شرکت، مهلت یک ماه دیگر تا ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ تمدید می شود.

فارک اطلاعات مهم

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (سهام ویژه) طی اطلاعیه ای مورخ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ در مناقصه فروش شیر دروازه ای به ارزش ۳۳۹۰۰۰ میلیون ریال برنده شد. مدت زمان پروژه ۱۲ ماه از زمان امضای قرارداد می باشد.

توقف بخشی از فعالیت های فروی

با توجه به الزامات شرکت محترم گاز در خصوص کاهش تدریجی مصرف گاز، این شرکت با رعایت الزامات فوق و با در نظر گرفتن اینکه بخش زیادی از گاز مصرفی روزانه برای تولید در نظر گرفته شده است، مصرف خود را کاهش داده است. اکسید روی تولید این محصول در شرایط فعلی تنظیم شده است. شایان ذکر است میانگین تولید روزانه این محصول حدود ۵۵ تن است و ارزش فروش این میزان نیز ۱۲ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. مقدار تولید این محصول تا پایان مهر ماه امسال صرف تولید شمش روی شد آبان با توجه به نوسانات قیمت فلز روی در بازار جهانی، اکسید روی در این ماه به عنوان محصول نهایی برای استفاده در تولید و یا برای فروش در شرایط فعلی در نظر گرفته شده است.

اطلاعات مهم دی

ملک کوهستان پارک شاهدی مشهد توسط هیات ۱۲ نفره کارشناسان رسمی دادگستری مورد بازرسی قرار گرفت و به ارزش ۳۸۵۰۰ میلیارد ریال ارزش گذاری شد. این مبلغ به عنوان قیمت نهایی معامله مورد توافق طرفین قرار گرفت. ضمناً فرآیند ارزیابی کارشناسی املاک در حال انجام است و حداکثر تا ۲۴ آبان ماه ۹۱ به اتمام می رسد. سوابق مالی و حسابداری مربوط به اجرای این قرارداد پس از تایید حسابرس رسمی بانک ثبت و گزارش می شود. از آنجایی که قیمت املاک در مرز دفاتر بانک ۹۵۰ میلیارد ریال است، سود حاصل از اجرای این قرارداد تاثیر بسزایی در کاهش زیان انباشته بانک خواهد داشت.

اجرای ۱۲ ماهه پارسان

دنبال کردن پارسان در ۱۲ ماه منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۷۳۴۴ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۳۱ درصد افزایش نشان می دهد. مجموع درآمد عملیاتی با ۳۶ درصد افزایش به مبلغ ۳۱۲,۶۸۴,۷۱۷ میلیون ریال می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۹۷۴۳۰۲۸۸ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا