اخبار بورس

اخبار مهم کدال سه شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز سه شنبه چهاردهم است فروردین در ماه ۱۴۰۳ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه غگالستا

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. گوگالستا که در ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۳ در استان گلستان، شهر گرگان، به آدرس استان گلستان، شهر گرگان، میدان بسیج. ابتدای جاده هزار منحنی. شرکت شیر ​​پاستوریزه پگاه گلستان تاسیس شد.

تغییر نرخ خرید مواد اولیه/خدمات Ghemino بیش از ۱۰ درصد

افزایش قیمت برخی از اقلام مصرفی و بسته بندی (برخی مواد اولیه و بسته بندی های مصرفی این شرکت شامل آرد، شکر از ۱۳۹۰۶۱۴ ریال به ۱۹۷۸۱۶۶ ریال) شرکت. غمگین اعلام کرد.

پذیرش تعهدات جدید امید

تعهد پذیره نویسی (موضوع ماده ۲۹ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی) و مدیریت بازار اوراق صکوک اندیمشک مرابحه مجتمع فولاد زاگرس (سهام ویژه) با نماد (سزاگرس ۸۱) جهت تامین منابع مالی لازم خرید ماشین آلات و تجهیزات تا تکمیل. طرح کارخانه تولید بیلت فولادی با ظرفیت ۴۰۰۰۰۰ تن توسط پذیره نویس با ضمانت بانک تجارت (سهام عام) و نمایندگی بانک سپه (شرکت کارگزاری سهامی خاص با نرخ سود سالانه ۲۳ درصد برای پنج نفر منتشر می شود. مجموع درآمد حاصل از مدیریت بازار و تعهد پذیره نویسی اوراق فوق مبلغ ۲,۴۱۲,۵۰۰ میلیون ریال می باشد که ۷۲,۵۰۰ میلیون ریال از درآمد تعهدات پذیره نویسی در سال اول و ۲,۳۴۰,۰۰۰ میلیون ریال از درآمد حاصل از مدیریت سهام می باشد. بازار اوراق قرضه پنج سال دیگر سال آینده می شود اوراق مورد نظر از روز دوشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۳ در بورس اوراق بهادار تهران پذیره نویسی می شود.

امضای یک قرارداد مهم کیسون

قرارداد تعمیر و تکمیل یک چاه اکتشافی موجود و حفاری و تکمیل چاه خط‌کشی/تولیدی جدید در میدان اروند در قالب EPD به مبلغ ۱۴۳۵۴۱۷۹ میلیون ریال با شرکت نفت و گاز اروند منعقد شد.

توقف نماد معاملاتی فابیرا

با استناد به بند ۷ ماده ۱۳، تکرار ۲ دستورالعمل اجرایی، نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار خارج از بورس ایران به اطلاع می رسد. با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۲۸/۰۱/۱۴۰۳ متوقف می شود.

از سرگیری خطوط تولید پس از توقف تعمیرات در نوروزی کسوه

تعمیرات منظم خطوط تولید شرکت کساوه طبق برنامه زمانی پیش بینی شده به پایان رسید، بنابراین تولید این شرکت در ۲۳ دی ماه ۱۴۰۳ آغاز شد. پیش بینی می شود کاهش تولید ناشی از توقف تعمیر تا پایان سال مالی جبران شود.

ثبت افزایش سرمایه غوگل

افزایش سرمایه شرکت Gogle از مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۲۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت. به ثبت نام دریافت شده است.

توزیع اوراق جدید انتقال و سپرده سهام خانواده

با توجه به ثبت افزایش سرمایه جدید شرکت فملی از مبلغ ۶۰۰ هزار میلیارد ریال تا مبلغ ۷۸۰ هزار میلیارد ریال، سهام پاداش سهامداران از روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه قابل دسترس است. فروردین در سال ۱۴۰۳ به سهام عادی آنها اضافه شد. برای دریافت گواهینامه جدید با سرمایه ۷۸۰۰۰۰ میلیارد ریال، سهامداران باید به ترتیب زیر اقدام کنند: تماس و ثبت نام در «سامانه جامع اطلاعات مشتریان» (سجام) و سپس در «پرتال یکپارچه سرمایه» مراجعه به سهامداران بازار. ” و یک نسخه چاپی از گواهی جدید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا