اخبار بورس

اخبار مهم کدال سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز سه شنبه پانزدهم است اسفند در ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

شروع مجدد فعالیتی که قبلا متوقف شده بود

با توجه به نامه مورخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۲ مبنی بر توقف تولید مجتمع به دلیل قطع مجدد گازرسانی به دلیل برودت هوا، به سهامداران یادآوری می شود که گاز مجتمع قطع و شروع به کار کرد. عملیات گرم کردن و گرم کردن انجام خواهد شد و در روزهای آتی راه اندازی تولید فرآورده های آمونیاک و اوره به اطلاع سهامداران می رسد. سهم فعالیت های متوقف شده از درآمد عملیاتی شرکت در سال مالی گذشته ۶۵,۵۰۶,۳۱۴ میلیون ریال است.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره غگلستان

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۵ آبان ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. گوگالستا با توجه به نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۶۳۵,۹۵۷,۲۳۷,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته جهت تغییر ساختار مالی جهت بهره مندی از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه و همچنین جلوگیری از خروج از کشور. نقدینگی تامین شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اخذ مجوز تغییر نرخ فروش محصولات یا خدمات بافاجار بیش از ۱۰ درصد

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ نرخ فروش خدمات جانبی را برای سال ۱۴۰۱ برای بیش از یک محصول این شرکت اعلام کرد. هنگام غروب مجوز صادر کرد.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه کرازی

افزایش سرمایه شرکت کرازی از مبلغ ۲۹.۱۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۳۲.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۳۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ در شرکت ثبت. برای ثبت نام دریافت شد.

نرخ های جدید برای خدمات اضافی Shipdis

این شرکت در خصوص ابلاغ مصوبه ۶۲۱ شورای رقابت در خصوص تغییرات تعرفه خدمات جانبی سال ۱۴۰۱ گفت: بیست و شش پیامدهای واقعی و قانونی این موضوع بر عملکرد شرکت بررسی می شود.

خرید شرکت سهامی و تاسیس شرکت سرمایه گذاری KAMA

دنبال کردن کاما به منظور انحلال دارایی ها و تخصصی شدن فعالیت ها، استفاده از شرکت سهامی عام غیر بورسی که فعالیت تجاری نداشته و یا در گذشته در سهام شرکت ها سرمایه گذاری کرده و دارای تاییدیه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص ثبت یا ثبت است، الزامی است. معافیت ثبت نام در سازمان باید از طریق مناقصه انجام شود. همچنین مقرر شد پس از خرید، حداقل نیمی از سهام سرمین جلگاهی اسامانی و سهام پاداش شرکت های پویا زرکان عقدارا و ذوب روی اصفهان و سایر سبدهای بورسی این شرکت، بر اساس نظر مدیرعامل، انجام شود. به این شرکت منتقل شود و نسبت به ثبت نام در سازمان بورس اقدام قانونی کند. و اوراق بهادار و تبدیل به موسسه مالی و فهرست در بازار پایه یا توافقی یا پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران یا بورس ایران.

اجرای ۱۲ ماهه لوتوس

دنبال کردن نیلوفر آبی در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ اکتبر ۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۵۸۹ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۲۴۲۴۶۲۵۹ میلیون ریال با ۲۹ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۰۶۱۹۲۴۴ میلیون ریال رسید.

اجرای ۱۲ ماهه امید

دنبال کردن امید در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۴۶۳ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۴۱ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۱۱,۰۰۰,۹۶۳ میلیون ریال با ۶۳ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۱۰,۰۸۸,۳۲۴ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا