اخبار بورس

اخبار مهم کدال سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲

به گزارش ایران تحلیل، امروز سه شنبه نوزدهم است دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

نتیجه نهایی شکایت از شرکت غازهزار

توجه داشته باشید دادخواست اقامه شده از سوی شاکی (شرکت اسقاط خودرو) در خصوص تاسیس تیر شرکت های برق شرکت گازار از شرکت اسقاط خودرو راضی شدند که در جریان رسیدگی به صدور قرار ابطال حکم خلع ید و انهدام منجر شد.

روشن شدن برعکس

در پی شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه این شرکت جنگیدی; شایعه منتشر شده کذب بوده و این شرکت حق تعقیب، شناسایی و مجازات جعل و نشر شایعه را برای خود محفوظ می دارد.

توقف نماد معاملاتی مادیرا

برای بررسی وضعیت شفافیت اطلاعات مادیرانماد معاملاتی حداکثر تا ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ متوقف می شود.

گزارش حسابرس و بازرس قانونی در مورد گزارش توجیهی هیئت مدیره

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی و خدمات مالی و حسابرسی مدیریت مشهد ایران) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۸ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. مدارگردها بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۱.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۲.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جلوگیری از خروج نقدینگی، تامین سرمایه در گردش و اصلاح ساختار مالی. . افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره فخاس

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی هدف نوین نگر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از ۲۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ. ۶۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال . ۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته جهت تکمیل پروژه های سرمایه ای در دست اجرا، تامین اعتبار لازم جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان (شرکت تابعه) جهت جبران پوشش هزینه ها. سال های گذشته و اصلاح ساختار مالی ارائه شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شاملی

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. شاملی که روز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در استان تهران، شهر تهران، به نشانی توبان تهران کرج (شهید فهمیده)، ضلع غربی ورزشگاه آزادی، هتل المپیک، سالن رازی، کد پستی ۱۴۸۴۸۴۳۱۱۱ برگزار می شود. .

پذیرش تعهدات جدید شرکت تماوند

قبول تعهد پذیره نویسی اوراق شرکت صنایع خودرو فردا (سهام خصوصی) با نرخ سود سالانه ۲۳ درصد به مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال توسط شرکت تامین سرمایه دماوند (سهام عام) با نماد (فردا موتور ۰۶) و بازار. . درآمد حاصل از مدیریت بازار و تعهد پذیره نویسی اوراق مذکور مبلغ ۱.۰۷۰.۰۰۰ میلیون ریال می باشد که ۱۰۰.۰۰۰ میلیون ریال از محل تعهد پذیره نویسی بلافاصله پس از پذیره نویسی و مبلغ ۹۷۰.۰۰۰ میلیون ریال از محل درآمد مدیریت بازار می باشد. از اوراق قرضه اوراق قرضه منتشر شده در طی ۴ سال آینده شناسایی خواهد شد.

پرداخت سود نقدی

سود سهامداران واقعی شرکت شاملی در سال مالی منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲ از طریق SJAM در ۲۰ بهمن ۱۴۰۳ به حساب واریز می شود و سود قانونی سهامداران در ۲۸ بهمن ۱۴۰۳ به صورت سپرده واریز می شود.

اجرای ۳ ماهه فالوم

دنبال کردن سقوط در ۳ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۸۹ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۳۵ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۳۲۴۷۸۹ میلیون ریال با ۲۸۹ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۲۲۴۹۹ میلیون ریال رسید.

اجرای ۱۲ ماه و غدیر

دنبال کردن واقدیر در ۱۲ ماه منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۹۶۲ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۴۷ درصد افزایش نشان می دهد. مجموع درآمد عملیاتی ۷۹,۸۱۸,۶۹۶ میلیون ریال با ۵۶ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۷۵۲۸۰۱۷۱ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا