اخبار بورس

اخبار مهم کدال سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز سه شنبه ۲۴ است بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

ثبت افزایش و توزیع سرمایه

افزایش سرمایه شرکت و پخش از مبلغ ۳.۵۵۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۸.۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی ۴.۸۵۰.۰۰۰ میلیون ریال و از وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰ در مرجع ثبتی شرکت ها است. ثبت شده است.

حراج کی بی سی

دنبال کردن KBC یک شرکت سهامی عام در نظر دارد زمینی به شماره ثبت ۱۷۱۵ خیابان اصلی ۱۴۱ به مساحت ۱۰۹۵۳ متر مربع در کرج، شهرک صنعتی بهارستان، شرق گلستان هفتم شرقی، مجاور خیابان باغستان، خریداری کند. بلوک ۱۶ با نگه داشتن ورود به مزایده عمومی به صورت نقد و اقساط.

امضای عهدنامه مهم قبهپاک

با توجه به عدم تعیین میزان خدمات کارمزد در قرارداد با شرکت مجتمع تولیدی گوشت سحر مرغ کردان، مبلغ مذکور بر اساس بند ۳ قرارداد و بنا به توافق طرفین، میزان کارمزد تعیین شده است. در ماه اول قرارداد به ازای هر کیلو و به ازای هر مقدار تناژ تولید ۸۰۰۰ ریال می باشد. ثانیاً کارمزد تا ۲۰۰۰ تن خوراک به قیمت ۷۰۰۰ ریال و بالای ۲۰۰۰ تن تولید خوراک در هر کیلو به قیمت ۶۰۰۰ ریال در هر کیلو ماهانه محاسبه و دریافت شود.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره شرکت غشصفا

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی معاونت حسابرسی و حسابرسی خدمات مالی) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۴ آبان ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. تقلب بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۱۵۶,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۱۴۵,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه ناشی از سود انباشته (که در بند ذکر شده است. ) تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور توسعه پروژه ها و جلوگیری از خروج نقدینگی ارائه شده است. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره هپترو

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۰ آبان ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. هاپترو بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سپرده نقدی سهامداران، حساب های دریافتنی و سپرده نقدی سهامداران، سود انباشته برای جبران هزینه های گذشته و خرید ۱۰ کامیون و تراکت مرحله اول در مرحله اول. ۵۰۰ میلیارد ریال از سود انباشته و مرحله دوم ۸۰۰ میلیارد ریال از مطالبات و هدیه سهامداران است. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعات مهم

قرارداد تامین و مدیریت مکانیزم های سنگین و نیمه سنگین لازم برای انجام کلیه عملیات حمل و نقل داخلی واحد احیای مستقیم شرکت فولاد هرمزگان به ارزش قراردادی بالغ بر ۵۷۷۸۳۶ میلیون ریال انجام شد. این قرارداد بدون تشریفات و بر اساس توافقنامه و مربوط به تعمیرات سالانه و بر اساس قراردادهای حمل و نقل داخلی فولاد هرمزگان و تامین مکانیزم های سنگین منعقد شده است.

تغییر سهامداران اصلی تپسی

شرکت خورشید سان، شرکت راستین ویت سپهر، میلاد منشی پور، هومان دمارچیلو، حمید محینی و امیر عسگری مارانی ۶۹.۵۶ درصد سهام را در اختیار دارند. سینی ها با واگذاری این سهام، اکنون ۰.۶۱ درصد از سهام را در اختیار خواهند داشت و سهامدار عمده جدید گروه نوآوران تجارت الکترونیک هستی با ۶۸.۹۵ درصد از سهام تپسی خواهد بود.

توزیع اوراق انتقال و سپرده سهام کچاد

ادغام یا افزایش سرمایه شرکت چقدر در سیستم پس از معاملات به شرح زیر بیان می شود: ۱. تجمیع افزایش سرمایه در ۲۳. بهمن این اتفاق در سال ۱۴۰۲ رخ داد و سهام ناشر در همان روز واریز شد. ۲. سهامداران می توانند پس از تکمیل ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت الکترونیکی یا حضوری در پیشخوان ها و کارگزاران منتخب، گواهی نامه خود را از طریق سایت اعلام شده دریافت کنند.

انجام تعهدات قبلی الزامی است

بدهی به تامین اجتماعی مرودشت از محل پیش دریافت اجاره ملک و پرداخت شرکت های طرف قرارداد کارخانه آزمایشی مرودشت پرداخت شد.

انجام حراج و معامله

مزایده سهام آرتا تجارت زرین و توسعه انرژی تجارت آسیا ۱۶ اسفند در سال ۱۴۰۲ اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا